news08.net/ads.txt

זו הסיבה לעשן השחור בשמי קרית גת

תושבים רבים מקרית גת התלוננו על מראות בערה בשמי העיר. נספר כי מדובר בשריפה שפרצה סמוך לעיר.

הלילה התקבל דיווח במוקד 102 כבאות והצלה לישראל מחוז דרום על עשן מבית פרטי דו מפלסי במושב שחר סמוך לקרית גת. צוותי חילוץ וכיבוי מתחנת קריית גת הגיבו לאירוע ובדרכם למקום קיבלו אינדיקציה כי ישנו חשש ללכודים בדירה ועשן שחור נראה יוצא מהקומה העליונה.

מפקד האירוע רשף אילן עזרן: “עם הגעתנו לזירה הבחנו בעשן שחור וסמיך הנראה מקומה שניה, לוחמי האש נערכו לעבוד בשתי משימות במקביל כשצוות אחד נכנס לסריקה ראשונית בעוד שהצוות השני נכנס לכבות את מוקד הבעירה ולאפשר תנאים לסריקות יסודיות אחר לכודים. לאחר פרק זמן קצר התבהרה התמונה והכוחות דיווחו כי אין לכודים בדירה וכיבו את מוקד הדליקה בתוך החדר בקומה שניה שנשרף כליל”

חשוב לציין את עירונותם של דיירי הבית שיצאו מיד כשהבינו כי הם אינם יכולים להשתלט על הדליקה וחילצו את עצמם טרם התפשטות העשן בחלל הבית, ובכך הצילו את חייהם. למקום הגיע חוקר דליקות מתחנת מתחנת אשקלון לחקור את נסיבות פרוץ הדליקה.

• צילום: דוברות כבאות והצלה מחוז דרום

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן