זו לא עוד התעללות – אלא מצב חירום | הערב תתקיים הפגנה למען ילדים בגיל הרך, בגדרה, בהובלת מיטל קדוש

זו לא עוד התעללות – אלא מצב חירום! הפעילה החברתית ומובילת הדעה מגדרה, מיטל קדוש, ממשיכה לפעול למען החברה במושבה הקטנה והערב (ראשון) מובילה את ההפגנה למען הילדים בגיל הרך – בעקבות הצטברות מקרים שבהם תועדו מטפלות בבתים ובמעונות היום, המתעללות בפעוטות.

לדבריה, “ילדים במדינת ישראל נולדים בגיל 3, לפני זה אין שום גורם במדינה שמפקח על המסגרות שבהן הם נמצאים, אנחנו לא יכולים להישאר עם הילדים שלנו עד גיל 3 בבית, הלוואי ויכולנו. וכשם שכך, המדינה חייבת לקחת אחריות ולפקח על החינוך של הילדים שלנו מגיל 3 חודשים ועד גיל 3”.

“אני יודעת שאנשים לפעמים לא יוצאים להביע מחאה בגלל הנסיעות והמורכבות של מציאת פיתרון לילדים, ולכן, החלטנו כי גם בגדרה, נביע מחאה במקום נגיש. יותר מכך, גדרה מונה 27 אלף תושבים, מתוכם 40% מתחת לגיל 18, ובהערכה גסה, לפחות 2,000 ילדים שאינם תחת פיקוח, ועוד ילדים רבים שייוולדו בשנים הקרובות, אני לא רואה שום סיבה שבגדרה לא ייענו לקריאה כזאת חשובה לפחות 200 הורים”.

מיטל קדוש. יוזמה מבורכת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן