news08.net/ads.txt

“זו לא תהיה הפתעה אם נתמודד על הכרטיס לליגה הלאומית”

מכבי שעריים תום מהדלה

אחרי שסיים את העונה שעברה כמלך השערים של שעריים, תום מדהלה כבר מחכה לעונה השנייה שלו במועדון נעוריו ומבהיר שגם מאבק על העלייה בא בחשבון

תום מדהלה היה אחד השחקנים הבולטים במכבי שעריים בעונה שעברה. הוא סיים עם רקורד מרשים של 11 שערים, ובכך עמד במטרה שהציב לעצמו בראשית העונה: לסיים את השנה עם מספר דו ספרתי של שערים. בעונה הקרובה הוא מקווה לשמור על הרקורד מהעונה הקודמת, אבל לא פחות חשוב מכך, לסייע לשעריים לעשות קפיצת מדרגה ולהשתלב בפלייאוף העליון דווקא אחרי עונה לא קלה שעברה על המועדון. עבור מדהלה בן ה-26 זוהי שנה שלישית בסך הכל במועדון כשחקן בוגר, אותם עשה בשתי קדנציות. הראשונה הייתה לפני שלוש שנים, לאחר שחרור משירות הביטחון. הוא שיחק עונה אחת במדים הכחולים של שעריים, עבר למשך שנתיים למדים הכחולים של מכבי קביליו יפו ובעונה שעברה חזר לקדנציה השנייה בשעריים, בה שיחק מאז היותו ילד. רבים מאמינים כי מדהלה היה יכול להצליח הרבה יותר אילו לא היה בוחר לוותר למשך קרוב לארבע שנים על הכדורגל לטובת שירות כלוחם בצה”ל, ולאחר מכן בגוף ביטחוני. אבל מדהלה לא מצטער על שהיה ומסתכל קדימה.

“בעונה שעברה הציפייה היחידה שלנו הייתה להישאר בליגה”, הוא אומר, “לא היה לנו כסף, הסגל היה חסר ניסיון ולא כל כך ידענו לאן הקבוצה הולכת. בסוף השגנו את המטרה ונשארנו בליגה, וזה היה מה שחשוב”. כעת, בעונה השנייה בקבוצה, מצפה מדהלה להרבה יותר. “בשיחה הראשונה שלי עם המאמן מוסא בן חיים הוא הבהיר לי את מה שהולך להיות השנה: אנחנו הולכים לתת את הכל בכל משחק כדי לנצח”, מספר מדהלה, שלא חושש להציב מטרות גבוהות: “אנחנו רוצים לסיים את העונה במקומות 1-5, להתברג בפלייאוף העליון ומשם להתקדם”.מדהלה בטוח שהבחירה במוסא בן חיים כמאמן של הרחובותים היא בחירה נכונה של ההנהלה. “הוא מאמן מצוין, אבל גם בנאדם אחר בנוף של הכדורגל. הוא לא מאמין בשמות אלא בשחקנים במתאימים למקום ובעבודה על המגרש. כל ההחתמות שהקבוצה עשתה עד עכשיו הן מצוינות. אני חושב שיש לנו את ההגנה הכי טובה בליגה. אם ההנהלה ומוסא יצליחו להביא עוד שחקן אחד או שניים שיחזקו אותנו, אני מאמין שנשיג את המטרה ונתברג בפלייאוף העליון”.

ומה עם אליפות הליגה? מדהלה לא חושש כאמור לדבר גם על זה, ואומר כי מבחינתו “זו לא תהיה הפתעה אם נתמודד על הכרטיס לליגה הלאומית”.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן