זיכרון בסלון עם בני הדור השני של שורדי השואה בגבעת שמואל

ששת המשואות בטקס העירוני שיתקיים הערב לזיכרון יום השואה והגבורה בעיר יודלקו על ידי תושבי העיר בני הדור השני לשורדי שואה

מפגש מרגש: זיכרון בסלון עם ראש העיר גבעת שמואל יוסי ברודני העיר ובני הדור השני של שורדי השואה בעיר

בימים אלו כשמספרם של שורדי השואה הולך וקטן, המסורת של ‘זיכרון בסלון’ חשובה ביותר. – זוהי חובתנו המוסרית וההיסטורית להמשיך ולהוריש את הזיכרונות אל הדורות הבאים, על מנת שכל אדם ישמע את סיפורם המצמרר של גיבורי האומה שלנו – אלו שבזכותם קמה מדינתנו ארץ ישראל, ועל מנת שהדורות הבאים אחרינו, ילמדו מהאסון הנורא שפקד את העם היהודי, ויפקח את עיניו שחלילה לא נחווה זאת שוב לעולם.

הבוקר (ראשון) ראש העיר יוסי ברודני הזמין ללשכתו את תושבי העיר בני הדור השני של שורדי השואה – פרידה, שלומית, נתן, עטרה, שושנה, אסתי, אורית וחגית, שיעלו את ששת המשואות בטקס העירוני שיתקיים הערב לזיכרון יום השואה והגבורה בעיר.

לקראת סיום המפגש, ראש העיר העניק לגב’ בתיה ברכה מגן הוקרה על פעילותה ותרומתה רבת השנים למען האוכלוסייה ושורדי השואה בעיר.

בגבעת שמואל מתגוררים כ-500 שורדי שואה שחובתנו היא לחבק אותם בקהילה שלנו, להקשיב וללמוד מהסיפורים שלהם ולשמר את מורשתם לדורות הבאים כדי שלעולם לא נשכח מאין באנו.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – אזרחים וותיקים – הגיל השלישי לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית גבעת שמואל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן