זלקה, קניקובסקי או חטואל: מי השחקן שיזכה ב’אות ההגינות’ לשנת 2024?

לראשונה, הוחלט לשתף את חובבי הספורט, הגולשים ברשתות החברתיות בבחירת השחקן ההוגן כאשר סקר מיוחד עלה בעמוד הפייסבוק “החלוץ חינוך דרך ספורט” וקולות הגולשים יהווה 50% מהבחירה

בארגון החלוץ- חינוך דרך ספורט פרסמו סקר מיוחד לבחירת השחקן שיזכה באות ההגינות לשנת 2024.

אשתקד היה זה שרן ייני, קדם לו עידן ורד, דני עמוס ועוד.

לראשונה, הוחלט לשתף את חובבי הספורט, הגולשים ברשתות החברתיות בבחירת השחקן ההוגן כאשר סקר מיוחד עלה בעמוד הפייסבוק “החלוץ חינוך דרך ספורט” וקולות הגולשים יהווה 50% מהבחירה ואילו 50% הנוספים נתונים להחלטה הוועדה המקצועית שתדון בכך.

שלושה שחקנים נבחרו השנה לשלב הסופי של הבחירה וזאת לאחר התלבטויות רבות: הראשון הוא שחקן הפועל חדרה מנשה זלקה בין הייתר על ההירתמות האדירה שלו במלחמת חרבות הברזל למען עם ישראל ומדינת ישראל ושירות מילואים משמעותי תוך שהוא מוותר על פעילותו בקבוצה.

השחקן השני הוא קשר מכבי תל אביב גבי קניקובסקי, בין היתר, על היותו שחקן הוגן על המגרש לאורך כל הקרירה, שחקן המייצג את הערכים בהם דבקים בארגון החלוץ ומעבירים אותם לדור הצעיר.

השחקן השלישי הוא קשר וחלוץ הפועל באר שבע- רותם חטואל בין הייתר על כך שנרתם רבות לאורך מלחמת חרבות ברזל לשמח חיילים, לסייע למפונים ולמשפחות החטופים ולקח את הפעילות החברתית צעד אחד קדימה.

הענקת הפרס תתקיים במסגרת טורניר ההגינות- אירוע השיא של החלוץ לקבוצות ילדים הפעילות במסגרת הארגון מכל רחבי הארץ ביום ראשון הקרוב, 14.4.2024.

“אות ההגינות”, הינו אירוע שנתי של ארגון ‘החלוץ’ להערכה והוקרה של ספורטאים המובילים מהלכים חברתיים מקדמי חינוך, הוגנת ושוויונית ליצירת חברה מכבדת, הוגנת ומחבקת המחברת בין אנשים ומחזקת את הקהילה. וועדה מקצועית בוחנת את המועמדים השונים ובוחרת את הספורטאי שתרם את התרומה המשמעותית ביותר  לקידום חברה צודקת, סובלנית ושוויונית.

 

◼️ חדש! לקבוצת חדשות בווטסאפ – ספורט, כולל ילדים ונוער לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון החלוץ חינוך דרך ספורט: הענקה לייני ב- 2023

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן