זמן לומר תודה: רשת ‘מקס ברנר’ משיקה קולקציית מתנות סוף שנה לצוותים החינוכיים

‘מקס ברנר’ משיקה קולקציה חדשה של מארז שי הכוללים גם מוצרי שוקולד איכותי עשויים כחול-לבן וגם מוצרי טיפוח לגוף המבוססים על חמאת קקאו.

זמן לומר תודה: רשת ‘מקס ברנר’ מציגה את קולקציית מתנות סוף שנה למורות, גננות וסגל מערכת החינוך וההוראה
החל מ- 68 ₪

זמן לומר תודה: אחרי שנה מאתגרת גם עבור הצוות החינוכי ולכבוד סיום שנת הלימודים הקרבה, ‘מקס ברנר’ משיקה קולקציה חדשה של מארז שי הכוללים גם מוצרי שוקולד איכותי עשויים כחול-לבן וגם מוצרי טיפוח לגוף המבוססים על חמאת קקאו.

אז רגע לפני מסיבות הסיום, מקס ברנר מציעה לפנק את אלו שדאגו ליקרים לנו מכל במתנה המושלמת כאות הוקרה ותודה.

בין מארזי הקולקציה ניתן למצוא:
מארז SWEET BREAK MUSE – קופסת מתכת מעוצבת המשלבת פקאן סיני עטוף בנוגט ובאבקת קקאו, כדורי דגנים מצופים בשוקולד לבן וקרם נוצ’לה, טיפות שוקולד חלב מעולה עם סוכריות קופצות.
מחיר: 99 ₪.

מארז  SWEET THANK YOU – מזוודת מתכת בעיצוב ייחודי של THANK YOU, להוקרת תודה והערכה, המשלב קוביות  שוקולד לבן מעולה ממולא בקרם נוגט ופקאן סיני, גדורי דגנים מצופים בשוקולד לבן וחמאת בוטנים, כדורי דגנים מצופים בשוקולד לבן וקרם נוצ’לה, טיפות שוקולד חלב ממולאות בקרם אגוזים לבן, שוקולד חלב ממולא בקרם , אגוזי לוז ושוקולד בתוספת שברי קשיו קלויים, שבבי קרמל ומלח.
מחיר: 149 ₪.

מארז Summer Love Break – מזוודת מתכת בעיצוב ייחודי של לב ניאון אדום, המשלב קוביות שוקולד חלב ממולאות בקרם נוגט עם מלח ים, כדורי דגנים מצופים בשוקולד חלב וחמאת בוטנים, כדורי דגנים מצופים בשוקולד לבן וקרם נוצ’לה, שוקולד חלב מעולה ממולא בקרם אגוזי לוז ושוקולד בתוספת שברי קשיו קלויים, שבבי קרמל ומלח, קרם ידיים מועשר בחמאת קקאו, תוספת שמן חוחובה, שמן שקדים, תמצית אלוורה וויטמין E לידיים רכות
ומעושרות בלחות.
מחיר: 169 ₪.

פרלין לב – קופסת מתכת בצורת לב המשלבת אוסף ייחודי של 12 פרלינים עשויים על פי שילוב בין ידע מסורתי לבין תפיסה מודרנית של טעמים.
מחיר: 86 ₪.

מארז פרלינים – מארז הכולל 9 פרלינים בעבודת יד.
מחיר: 68 ₪.

ניתן להשיג את המארזים בחנויות השוקולד של מקס ברנר ובאתר האינטרנט.

המארזים כשרים בהשגחת בד”צ איגוד רבנים והרבנות הראשית בית שמש

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן