news08.net/ads.txt

זמן קצר לאחר שצפה בניצחון של מרמורק במשחק אימון, התפנה אייל גולן להתייחס לדברים שאמר אביב גפן על המוסיקה המזרחית וכתב: “בן אדם מתוסכל, המקבילה שלך מבחינתי היא חנין זועבי”

הזמר הלאומי, אייל גולן הגיע הבוקר (שישי) אל משחק האימון של קבוצתו הפועל מרמורק, במצב רוח מרומם. מרמורק המתחזקת סיימה את המשחק כשידה על העליונה וגברה על בקעת הירדן בתוצאה 2:3. את השערים כבשו עידן חג’ג’, מהנקודה הלבנה, הרכש הטרי עידן שריקי וסתיו בן אהרון.


אייל גולן, הבוקר (שישי) במשחק של מרמורק
אייל גולן, הבוקר (שישי) במשחק האימון של מרמורק עם היו”ר אילן סגל

זמן קצר לאחר שהסתיים המשחק התפנה גולן לקרוא ראיון שפורסם בעיתון “ידיעות אחרונות” עם הזמר אביב גפן – ראיון שהכעיס את גולן עד כדי כך שהקדיש לו פוסט שלם, המובא כאן במלואו:

“אז אחרי שקראתי את הראיון הזול שלך היום ב”ידיעות אחרונות”, אני מרגיש צורך לכתוב כמה מילים עליך אודותיך ואליך אביב גפן. אז אתחיל בעובדה הפשוטה שאני לא ממש מכיר אותך ומעולם גם לא רציתי להכיר. ההיכרות שלי איתך היא ממש קצרה. יום אחד אני מקבל ממך הודעה בסמס שאתה ואשתך והילד יוצאים לסופ”ש באילת ואם אני מכיר שם בית מלון ואם אני יכול לסדר לך מחיר טוב. כמובן שסידרתי לך סוויטה במחיר טוב כי מבחינתי זה היה עניין של להרים טלפון… זהו זאת ההיכרות שלנו.
אייל גולן לאורך
“מעולם לא שמעתי ממך לפני וגם לא אחרי. אפילו תודה לא טרחת לומר לי כי אתה מן הסתם חושב שמגיע לך הכל. אביבוש חמוד, אתה בן אדם מתוסכל ולא קשה להבין מאיפה זה נובע, גם אני הייתי מתנהל כנראה כמוך אם הייתי רואה את זמרי המוזיקה המזרחית ואני בראשם ממלאים את קיסריה, מנורה מבטחים (היכל נוקיה) בלומפילד, ועוד ועוד בעוד אתה אוסף אנשים מהבתים לבוא לראות אותך מופיע בכל מיני מקומות שהסלון שלי בבית יותר גדול מהם.

כתבת שאני ומוחמד דרוויש אותו דבר ורק ברית מילה מבדילה בינינו? אז המקבילה שלך מבחינתי היא חנין זועבי!!! שניכם עוכרי ישראל שונאי צה”ל והדבר שמבדיל בינכם זה הרווח שיש לך בשיניים. אה שניכם גם מכוערים! מי אתה שתכתוב על מירי מסיקה שהיא נראית לא טוב?! מעניין מה היה קורה בארץ אם אני הייתי אומר כזה דבר מבייש ומביך על אישה. הדור הצעיר לא הכיר את תוכנית הלייט נייט שלך שבה השכבת את אמא שלך על הרצפה באולפן ושאלת מי רוצה לבוא ו…… לא מסוגל לכתוב את זה אפילו יא מגעיל.

כל החיים שלך סובבים סביב סמים. אמרת שבגלל שנתנו לך לשתות מים מהבאנג הקול שלך התקלקל. תן לי לסדר לך את זה, מעולם לא היה לך קול! הרבה פעמים מעריצים שלי שולחים לי תן לנו נטפל בו נעשה לו ככה וככה. אז אני מפה קורא להם אל תעשו כלום תנו לו לחיות במיץ של עצמו בזבל של עצמו. תנו לו להמשיך לחיות ולסבול לממורמר הזה. יש לך ילדים אביב ואני מקווה מאוד שלא יקחו ממך לא את האופי ולא את היופי שאין בך. המוזיקה המזרחית זו המוזיקה השולטת בארץ תחיה ותסבול דביל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן