news08.net/ads.txt

זנדני – גרסת היורש | אליאור זנדני “מרגיש שהמוזיקה בחרה בי כמו שאני בחרתי בה”

אליאור זנדני בן עשרים מגדרה – זמר ויוצר אשר עובד בימים אלה על אלבום הבכורה שלו. לפני מספר ימים, הוא הוציא את “כנפיים”, שיר חדש שכתבו והלחינו עבורו אופיר כהן ונדב אסולין.

אליאור, בנו של אמנון זנדני, שמוכר בתעשיית המוזיקה כמנהלו האישי של הזמר משה פרץ כבר לא מעט שנים. בין עבודה באולפנים לשירות בצבא (חיל התקשוב), מככב זנזדני ג’וניור בעונה החדשה של הכוכב הבא בקשת.

“אני נושם מוזיקה מאז שאני זוכר את עצמי, גדלתי עם אבא שעוסק בזה ביומיום ועם משה (פרץ) שמבחינתי הוא כמו האח הגדול שלי”, אומר זנדני הבוקר (רביעי) בראיון לחדשות 08. “יחד עם זאת חשוב לי להגיד שאני לא עושה את זה רק בגלל שזה מה שראיתי בבית, אני אוהב את זה ומרגיש שהמוזיקה בחרה בי כמו שאני בחרתי בה. אם לא הייתי מוזיקאי, יכול להיות שהייתי כדורגלן, כמו הרבה ילדים שיש להם חלום להיות כדורגלנים שיהיו גדולים”.

איך זה לגדול עם משה פרץ ולראות אותו צומח ומצליח?

“מבחינתי זאת זכות גדולה. למדתי ואני לומד עדיין המון. משה לימד אותי לא לוותר גם אם לא הולך בהתחלה, וגם אם אתה מקבל לא, אסור להפסיק ולהתייאש. אני מבין שתגובות שליליות הן חלק מהעולם הזה, ובזכות משה ואבא שלי אני לוקח הכול בפרופורציה. אני יודע שייקח לי זמן להצליח בגדול, אבל אני מאמין שבעזרת השם זה יקרה”.

אתה מאוד עסוק, גם צבא, גם הכוכב הבא, גם המוזיקה, גם הצבא – איך אתה מצליח לשלב את הכל ביחד?

“האמת היא שאני אוטוטו משתחרר, אבל הצבא נותן לי גב ומפרגן. אני מאמין בעבודה קשה ואין לי בעיה לעבוד שעות על גבי שעות ביום. מבחינתי המוזיקה זה הדבר הכי חשוב ואני משקיע כמה שצריך, גם אם זה בא על חשבון שינה או בילויים”.

למה בעצם החלטת ללכת לכוכב הבא?

“רציתי שאנשים יכירו אותי יותר טוב וישמעו איך שאני שר. כמעט בכל דבר חדש יש גם את הצד של הפחד, אני יודע שזה חלק מזה ומקבל את זה באהבה. בנוסף המשפחה שלי תומכת בי ובכל מה שאני בוחר לעשות וזה נותן לי את הכוח להתמודד עם הכל”.

איך היית מגדיר את המוזיקה שלך?

“בגדול אני עושה מוזיקה ים תיכונית עכשווית עם אלמנטים של פופ, אבל האיכות והמילים מאוד חשובות לי ואני לא אתפשר על מילים או הפקה מוזיקלית רק כדי שזה יישמע אופנתי.  אמנם אני שומע את כל סגנונות המוזיקה, אבל המוזיקה שאני יוצר מאוד מושפעת מהמוזיקה שעליה גדלתי – אם זה אייל גולן, דודו אהרון וכמובן משה פרץ”.

 לסיום, איפה תהיה בעוד שנה מהיום?

“כיום אני כבר מופיע באירועים, אבל אני רואה את עצמי בעזרת השם בעוד שנה מופיע גם על במות מאוד גדולות ומשמיע את המוזיקה שלי בכל מקום”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן