news08.net/ads.txt

זקוקים לעורך דין פלילי? התייעצו עם עו”ד מנשה סלטון

כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא הפלילים ועבירות צווארון לבן

עבירות צווארון לבן ועבירות צווארון כחול מצריכות התערבות של עורך דין פלילי אשר ייצג את החשוד או את הנאשם בביצוע העבירה הפלילית. עבירות צווארון לבן מיוחסות לרוב לבעלי תפקידים בכירים במשק אשר ביצעו עבירה הקשורה במקום עבודתם. מדובר בעבירות של הלבנת הון, הפרת אמונים, שוחד, מרמה , מעילה, עבירות מע”מ ומס.

כאשר מדברים על עבירות צווארון כחול מתייחסים לסוג שונה של פשעים, פשעים הכוללים אלימות פיזית, אלימות מינית, פשעי ונדליזם, פשעי שוד, גניבה ורצח. על החשוד או הנאשם בביצוע אחת מעבירות אלו להתייעץ עם עורך דין פלילי מקצועי בתחומו ולהיעזר בשירותיו, בכדי להתמודד עם החקירה וההתנהלות בבית המשפט על הצד הטוב ביותר.

ייעוץ לפני חקירה

במידה ונתפסת על ביצוע עבירה וזומנת לחקירה במשטרה, אל תוותר על זכותך לקבלת ייעוץ משפטי לפני חקירה

עם עורך דין פלילי טרם ביצוע החקירה. התייעצות עם עורך דין לפני חקירה במשטרה הינה קריטית להתמודדות בהמשך ההליך נגדך. במידה ובוצע חיפוש בלתי חוקי, עורך דין פלילי יידע לזהות זאת ויוכל למנוע הגשת כתב אישום או יגרום לביטול כתב האישום במידה והוא יוגש.

גם במידה והחיפוש שבוצע אכן היה תקין וכתב האישום הוגש, עדיין פניה לעורך דין פלילי תוכל לאפשר לך לסיים את ההליך ב”אי הרשעה”. בנוסף קיימת לרשותך הזכות לשתיקה, דרוש להתייעץ עם עורך דין לפני החקירה וזכור שאינך חייב לומר דבר לפני שנפגשת עם עורך הדין שלך. במידה וויתרת על זכותך לייעוץ לפני חקירה, צור קשר בהקדם עם עורך דין פלילי בכדי למזער נזקים שייתכנו עקב ויתורך על זכות זו.

מחיקת רישום פלילי

משמעות מחיקת רישום פלילי הינו מחיקה משפטית, כאשר רישום פלילי נמחק הוא נחשב כלא היה ובעל הרישום לא ייחשב בעל עבר פלילי ולא יישא באחריות עברו.              אדם אשר רישומו הפלילי נמחק רשאי לקבל תעודת יושר ועברו לא יהווה מגבלה בקבלתה.                  מידע עבור הרישום הפלילי עדיין יימצא במשטרה, אך המשטרה מצידה אינה מעבירה את המידע החוצה גם כאשר הבקשה מגיעה מגופים הרשאים לקבל מידע פלילי.

איך מתבצעת מחיקת הרישום הפלילי?

כל רישום פלילי נמחק בשלב כלשהוא מכוח חוק המרשם הפלילי, או קודם לכן ע”י חנינת הנשיא. במידה ולא מתבצעת כל התערבות בנושא הרישום הפלילי יימחק רק לאחר סיום תקופת ההתיישנות ותקופת המחיקה. משך תקופת ההתיישנות משתנה בהתאם לגיל בו בוצעה העבירה ובהתאם לעונש שהוטל.

רק לאחר שתקופת ההתיישנות הסתיימה, תחיל לרוץ תקופת המחיקה. משך תקופת המחיקה הינו 10 שנים. על מנת לקצר את תקופת המחיקה ולבטל את הרישום הפלילי, ניתן להגיש בקשת חנינה לנשיא המדינה. חשוב לציין שנשיא המדינה נעתר רק ל-25% מהבקשות למחיקת רישום פלילי ולכן מומלץ להשתמש בשירותיו של עו”ד מקצועי להגשת הבקשה.

עו”ד מנשה סלטון עוסק בייצוג משפטי בתחום הפלילי והצווארון הלבן בלבד, לרבות ייצוג בשלב מעצר הימים, מעצר עד תום ההליכים, שימועים בפני רשויות התביעה, ניהול תיקים בכל ערכאות השיפוט, ערעורים ועררים.

עם ניסיון של למעלה מ-20 שנים בתחום הפלילי ניהל עו”ד סלטון תיקים מורכבים רבים במגוון רב של עבירות ובכל הערכאות השיפוט

במידה ואתה זקוק לשירות עורך דין פלילי, צור קשר ועו”ד מנשה סלטון יעמוד לצדך בכל שלבי החקירה, המעצר והמשפט.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן