news08.net/ads.txt

חברי המועצה פותחים את הפה | כפיר סוויסה: “עוד ניסיון הסתה מכוער מבית מדרשו”, יקיר שינדלר: “נחצו כל הגבולות”

חברי המועצה התייחסו לפוסט שפרסם היום (ראשון) אבירם דהרי בדף הפייסבוק הרשמי של עיריית קרית גת?

“כבר זמן רב אנו רואים כיצד נוקט אבירם דהרי בשיטה הידועה שלו: ״הפרד ומשול”. מסתבר שזו דרכו להמשיך לאחוז בחבלי השלטון ולחפות על הכשלים הרבים שלו”, אומר יו”ר האופוזיציה כפיר סוויסה. “לצערי אני מקבל את התחושה שהוא חותר לפילוג והסתה נגד קבוצות ומגזרים שונים בקרית גת לטובת הישרדותו הפוליטית. הגדיל מר דהרי לעשות הבוקר, ופרסם פוסט מביש בלא פחות ולא יותר מדף הפייסבוק הרשמי של העירייה, עם רמזים פוגעניים כלפיי קבוצות אוכולוסייה בקרית גת. הדברים המקוממים שלו מעידים כי הוא ממשיך באיבוד הבלמים והעשתונות. אני חש שזהו עוד ניסיון הסתה מכוער מבית מדרשו של דהרי ואני ממש לא מופתע לאור התנהלותו בשנים האחרונות”.

סוויסה מוסיף: “במקום לרכז את המשאבים והאנרגיות בניהול העיר והוצאתה מהאזור האדום, דהרי מכלה את זמנו במלחמות סרק מול עובדי העירייה והתושבים, שכמעט לרוב נגמרים במפחי נפש. תושבי קרית גת הם אחים. לא נסבול הפצה של שנאה וגזענות בשביל הישרדות הפוליטית. אני חושש שזה גם מה שנראה ממנו עד סוף הקדנציה הנוכחית, שבע״ה תהיה גם האחרונה שלו”.

עו”ד יקיר שינדלר פרסם רשומה בפייסבוק: “דהרי, מספיק לפלג את הציבור. היום נחצו כל הגבולות, אפילו בסטנדרטים הנמוכים של דהרי. הניסיון להפנות אצבע מאשימה כאילו בהפוך על הפוך לתושבי רובע הבנים או תושבי כרמי גת הוא לא פחות מהזייה בעיני. הניסיון להציג תמונה כאילו החילונים והמסורתיים בעיר חיים על חשבון החרדים הוא פשוט ניסיון לצייר מציאות מדומה. על הכישלון העירוני בהתמודדות עם משבר הקורונה היה מזמן ראוי שראש העיר ייקח אחריות, לתפיסתי לא היה שום ניסיון אמיתי להתמודד עם המגפה בצורה יצירתית, אנחנו רואים בטלוויזיה את ההצלחות האדירות בקרית שמונה שהגיעה ל100% או בירוחם ויכולים רק לקנא.

“לגבי הצגת הדברים ממנה ניתן ללמוד כאילו החרדים בקרית גת מסבסדים את שאר תושבי העיר, בארנונה, בצהרונים ובתקצוב מהמדינה, לא רק שברור לכל שמדובר בנתונים לא מדויקים, מדובר בעיקר בניסיון נוסף לפלג, להתסיס וליצור שסע עמוק בין הציבוריים השונים בעיר, יכלתי לענות באריכות ולהציג את הצד השני של המטבע, אבל דווקא בתקופה הזאת, שקרית גת זקוקה לפיוס, לערבות הדדית ולאהבת חינם אסור לנו לשחק את המשחק המסוכן שדהרי מנסה לגרור אליו.
“צריך לשים לב שאת הפוסט הפוליטי הזה מעלה דהרי, כמו את כל הפוסטים שלו בעמוד העירייה, עמוד שהוא משאב עירוני ממומן מכסף מציבורי ולמעשה הופך לכלי תעמולה אישי בידי דהרי. דהרי, אם אלו הפתרונות שלך להתמודד עם המשבר הבריאותי והכלכלי הכי גדול שידעה העיר, אני מוכן, בהתנדבות מלאה כמו תמיד, לקחת את המושכות לחודשיים הקרובים על מנת לסייע בפתרון המשבר לטובת תושבי קרית גת”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן