news08.net/ads.txt

חברי ועדת הביקורת הצביעו ברגליים והביעו אי אמון ביושב הראש מתן דיל, כאשר נעדרו מן הישיבה לבקש חבר המועצה, רועי שרעבי | הסיפור המלא

ועדת הביקורת של עיריית רחובות לא התקיימה היום (שלישי) מאחר ונציגי הוועדה מכל הסיעות, כולל “מרצ” ו”החינוך בראש” לא הגיעו לוועדה, לבקשתו של חבר המועצה רועי שרעבי – ובכך הביעו אי אמון ביו”ר הועדה, מתן דיל.

כידוע, הבוקר שלח שרעבי מכתב אל מבקר העירייה, נפתלי אקרמן אשר נושאו: “פסילת יו”ר וועדת ביקורת ח.מ מתן דיל מניהול הוועדה עד לסיום הבדיקה בעניינו”. במרכז הדברים נכתב על ידי שרעבי: “בישיבת המועצה האחרונה העליתי מספר טענות לגבי ניגוד עניינים לכאורה של חבר המועצה מתן דיל בזמן היותו סגן ראש עיר בשכר בעירייה. הטענות שלי עסקו בנקודות הבאות: 1. האם סדרת לכאורה לחמך עבודות נגרות מהעירייה בהיקף של מאות אלפי שקלים ( או יותר) בזמן שכיהנת כסגן ראש עיר? לצורך מענה על שאלה זו ביקשתי גם לדעת את הסכומים המדוייקים. 2. האם חמך עבר תהליך של מכרז לצורך אספקת עבודות אלו? 3. האם הצהרת על ניגוד עניינים עם כניסתך לתפקיד? האם מישהו ידע על קשרייך המשפחתיים עם הספק בזמן שהוא עובד מול העירייה בה אתה חבר הנהלה בכיר? 4. האם נחתם הסכם התקשרות בין העירייה לספק? 5. האם בתקופתך כסגן ראש עיר חמך קיבל יותר עבודה מהתקופות הקודמות לכך? האם האגף עליו היית אחראי עבד איתו, בצורה ישירה או עקיפה? האם עדכנת את מנהל האגף על הקירבה? 6. האם קיימים לך בעיריית רחובות ניגודי עניינים נוספים עליהם לא הצהרת כמתחייב בחוק?”.

את המכתב חתם שרעבי כך: “לפי מיטב ידיעתי הנושא עבר לבדיקתך וטרם קיבלתי תשובה רשמית מאף גורם בעירייה. אני רואה פסול שחבר מועצה שנערכת ביחס להתנהלותו ביקורת יעמוד בראש וועדת הביקורת וייקבע את סדר היום של המבקר. אני מציע שבאופן זמני לפחות, עד לסיום הבדיקה בעניינו, ימונה חבר מועצה אחר לעמוד בראש הוועדה וייקבע את סדר יומה”.

טרם נתקבלה תגובה בנושא על ידי אקרמן אולם מי שהצביעו ברגליים הם דווקא חברי הוועדה אשר לא העניקו לדיל את מנדט השליטה – ונעדרו מן הישיבה הערב. גורם בכיר סיפר כי “לא היה דבר כזה הן בעיריית רחובות ובן בכל עירייה בישראל”.

לדברי רועי שרעבי, “אני מודה לחברי הוועדה שלא הגיעו והם הראו שיש להם יושרה ציבורית ודבקים בהתנהלות תקינה לטובת הציבור”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן