חברי מועצת העיר התבקשו לאשר ערבות בנקאית בסך 3.750 מ”ש להתמודדות במכרז חגיגות ה-70 למדינת ישראל

מלול

החברה העירונית מתעתדת לגשת למכרז אשר פרסם משרד התרבות לניהול אירועי חגיגות ה-70 למדינת ישראל. החברה שתזכה במכרז זה תבצע את ההתקשרויות וההפקות הנדרשות לאירועים ותנהל את הפרויקט תחת סמכותו של משרד התרבות והספורט.

יו”ר דירקטוריון החברה העירונית, ראש העיר רחמים מלול

בתחילת השבוע התבקשו חברי מועצת העיר, לחתום על האישור המיוחד בכדי לבצע את המהלך, לאחר שדירקטוריון החברה העירונית אישר את ההשתתפות במכרז. מאחר וההשתתפות במכרז זה מצריכה ערבות בנקאית בסך של 3,750 מיליון שקלים התבקשו חברי מועצת העיר המהווה בעלת המניות היחידה והעיקרית של החברה העירונית, לאשר מתן ערבות זו המהווה אחד התנאים להשתתפות במכרז.

בבקשה עליה חתום ראש העיר, רחמים מלול, צוין כי “לצורך הפרויקט יוקם צוות מיומן ומקצועי מאנשי המקצוע הטובים הפועלים בישראל העומדים בתנאי המכרז אשר ייתן מענה לכל הדרישות: ניהול הפרויקט, ניהול ההפקה, ניהול אומנותי, יחסי הציבור וכל מה שנדרש לצורך קיומו של מכרז זה בצורה הטובה ביותר”.

החברה העירונית יודעת להפיק אירועים. חגיגות העצמאות של רחובות, השנה.

תקציב החגיגות שנקבע על ידי ממשלת ישראל הינו בסך של 150 מיליון שקלים, עם אפשרות לתוספת של 50 מיליון שקלים – מהתקציב הממשלתי. התקציב הכולל ישמש למימון כלל פעילויות אירועי ה-70 למדינה, לרבות התמורה לחברה תהיה במידה ותזכה במכרז, עד 10% מסך התקציב המאושר לפעילויות.

בתוך כ יצוין כי רק לאחרונה השתתפו מנכ”ל העיריה, דורון מילברג, מחזיק תיק התרבות, עודד עמרם ומנכ”לית החברה העירונית, יוספה חליבה בטקס שבו העניקה שרת התרבות והספורט, מירי רגב, את פרס הרשויות המקומיות בגין ההשקעה של העיר בתחום התרבות – זו השנה השלישית ברציפות בה זוכה רחובות בתואר המכובד והוענק לה פרס כספי בסך 40 אלף שקלים שינותבו עבור פעילויות תרבות נוספות.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן