news08.net/ads.txt

חברי מועצת רחובות התגייסו למען ילדי המועדניות באירוע מיוחד: 700 הכרטיסים נחטפו; “כל ילד בעיר זכאי להשתתף באירועי התרבות”

ביום שלישי הקרוב, מ-16:45 יתקיים בהיכל התרבות ארוע “קידס בסביבה”, שיזמה חברת המועצה איטל בציר אלשיך, בתמיכת ראש העיר. בעלות מסובסדת של 30 ש”ח בלבד (במקום 90 ש”ח).

חברי המועצה שאול צגהון ואלשיך נרתמו יחדיו, במטרה לארגן לכמאה ילדי מועדוניות מרחבי העיר כרטיסים והסעה חינם, למופע בסימן איכות הסביבה. צגהון: “כל ילד בעיר רחובות זכאי להשתתף באירועי התרבות ולקחת חלק בחוויה. מופע לילדים בנושא הסביבה הוא הזדמנות למפגש של כלל ילדי העיר, ולחיזוק המחויבות של כולנו לשמירה על הסביבה”. באירוע “קידס בסביבה”, ישתתפו גם עמותת “צלול”, שייחשפו את הילדים לסרטון קמפיין נגד שימוש בפלסטיק ולמסרים סביבתיים. מיד אחרי, יתקיים מופע מרכזי של הלהקה האהובה על ילדים (וגם מבוגרים ) -ילדי בית העץ”.

לדברי אלשיך: “בהזדמנות זו רוצה להודות לראש העיר, שוקי קרומר מנכל -היכל התרבות, איציק עובדיה- מנכל החברה העירונית ולמפיקה מיכל גולן”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן