news08.net/ads.txt

חברת אגד אישרה: תוספת בקווי השירות ברחבי אילת

חברת “אגד” הפועלת בשיתוף פעולה מלא עם משרד התחבורה, פועלת כל העת להנגיש את השירות עבור תושבי אילת והנופשים בה, להרחיב את תדירות הקווים ולשפר את השירות בתחנות מוצללות, תחנות ממוזגות, עמודים דיגיטליים המכריזים על זמן הגעת האוטובוס ועוד.

 

עוד כחלק משיפור התחבורה הציבורית ובמסגרת החלטת הממשלה שהתקבלה בשנת 2019  משרד התחבורה בשיתוף וחברת אגד, באמצעות חברת “עדליא” המתמחה בתחום, תכנית לרה ארגון בתחום התחבורה הציבורית. במסגרת התכנית בוצע מיפוי של ההיצע הקיים אל מול הביקוש וגובשה תכנית שיישומה כאמור התחיל. במסגרת התכנית מוצע ארגון מחדש של השירות הפנימי באילת ושיפור השירות לאזורי התעסוקה העיקריים בעיר (בדגש אזורי המלונות), הכולל: מספר רב יותר של קווים, שיפעלו בתדירות גבוהה, חיבור יותר מהיר בין השכונות לבין המוקדים העיקריים בעיר, קווים קצרים ופחות פיתוליות – כל קו ישרת מספר קטן יותר של שכונות (מסופים ותחנות קצה חדשות), קווים דו כיוונים (הוספת תחנות אוטובוס חדשות), קווים אורכיים/רוחביים, מרחקי הליכה קצרים לתחנות ועוד.

במסגרת יישום התכנית וכחלק מעידוד נסיעה בתחבורה ציבורית לרווחת התושבים והנופשים, החל מהשבוע, ישתפר משמעותי מערך התחבורה הציבורית ברחבי העיר הן על ידי הגברת תדירות הקווים והן על ידי תוספת תחנות. החל משבוע זה, יכללו קווי האוטובוס 5,6 גם את שכונת נווה מדבר (אחת לשעה). בנוסף יתוגברו כל הקווים בסופי שבוע והתדירות תהיה כמו במהלך השבוע כל 15-20 דקות במקום שעה. קו 1,2 כל 15 דקות, קו 5,6 כל 20 דקות. בנוסף הועתקה תחנת המוצא/סיום של קווים 1,2 לתחנה המרכזית (רציף 1). קובי נחמני – מנהל סניף אילת של אגד הדגיש, כי שיפורים נוספים צפויים להיות בעתיד הקרוב וקיימים גם בתוך התחנה המרכזית והזמין את הציבור להתעדכן באתר ובאפליקציית אגד. 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן