news08.net/ads.txt

חברת המועצה, אוה גור, נקלעה אמש למהומה האלימה במרכז העיר: “הייתה היסטריה, אנשים התחילו לרוץ לכל עבר”

חברת מועצת העיר רחובות, אוה גור, לא הצליחה לעצום עין לאחר שחוותה אמש מקרוב את ההפגנות האלימות כצעד מחאתי של יוצאי העדה האתיופית.

כזכור, אתמול החל משעות הערב הפגינו אלפים, רבים מהם ישראלים יוצאי אתיופיה, במחאה נגד שיטור יתר, אפליה וגזענות המופגנים כלפיהם, לטענתם. אלא שהפעם ההפגנות התפתחו למהומה אלימה בה נפצעו עשרות אזרחים ושוטרים באורח קל.

הבוקר (רביעי) שחזרה אוה גור, שבילתה ערב שגרתי בבית קפה ברחוב הרצל, עם חברותיה בזמן שהחלו להישמע פיצוצים מכל עבר לחדשות אפס שמונה סיפרה: “פתאום שמענו מספר פיצוצים, אנשים התחילו לרוץ לכל עבר, החברות שלי היו בהיסטריה של ממש, מצב מלחיץ. ברחנו הצידה, ניסינו להגיע כמה שיותר מהר הבייתה, ראינו עשן ואש בכמה מוקדים, היה מפחיד מאוד”.

אסתי כהן, יושבת ראש מעגל נשים רחובות נס ציונה בילתה אף היא בבית קפה כאשר הבינה כי עליה לעזוב תחת המתקפה. “אנחנו עדיין בטראומה”, סיפרה הבוקר. הכל היה אפוף עשן, ישבנו בבית הקפה ונדהמנו. נערים רצו עם לבני אבן, הייתה אווירה קשה מאוד של טרור. הרגשנו לא בטוחים, פחד אלוהים, רימוני הלם ורמזורים בוערים, צרחנו – ובסוף המשטרה זרקה על כל הרחוב גז מדמיע”.

אסתי כהן, יו”ר מעגל נשים (צילום: שרית לבון)

רחוב הרצל, רחובות: פיצוצים לכל עבר | צפו בשוטרי רחובות זורקים רימוני עשן לעבר מפגינים ועוברי אורח

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן