news08.net/ads.txt

חברת המועצה, אוה גור: “עם תום ימי האבל אגיש הצעה למועצה, לקרוא רחוב על שמה של נחמה ריבלין”

חברת מועצת העיר, אוה גור, מן הנבחרת של זהר בלום ו”החינוך בראש”, פרסמה הערב (שלישי) פוסט ובו הודיעה כי עם תום ימי האבל על לכתה של נחמה ריבלין, רעייתו של נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, היא תגיש הצעה למועצת העיר, לקרוא לאחד הרחובות בעיר על שמה של המנוחה.

*חברת המועצה, אוה גור

גור כתבה: “היום נשמה את נשימתה האחרונה, הגב’ נחמה ריבלין, אשת נשיא מדינת ישראל, ראובן ריבלין. נחמה, אישה שתמכה ועשתה המון לטובת תושבי ישראל מכל המגזרים, אישה צנועה וערכית. נחמה ריבלין תמכה ועזרה רבות במהלך חייה לטובת נשים שכולות, ילדים במצוקה ופעלה רבות לטובת איכות הסביבה. אנו מוסרים את תנחומינו לנשיא היקר ראובן רבלין וכל בני משפחתו. עם תום ימי האבל אגיש הצעה למועצת העיר לקריאה של רחוב על שמה של הגברת ריבלין”.

כזכור, בית הנשיא הודיע ביגון עמוק על פטירתה של נחמה ריבלין ז”ל, רעייתו של נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, הבוקר (שלישי) בבית החולים בילינסון שבפתח תקווה שם עברה השתלת ריאה לפני כשלושה חודשים, ניתוח לו נזקקה בשל מחלת פיברוזיס ריאתי ממנה סבלה בשנים האחרונות. בת 73 הייתה במותה, ערב יום הולדתה ה-74.

עצוב: בית הנשיא מודיע ביגון עמוק על פטירתה של נחמה ריבלין

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן