news08.net/ads.txt

שיתוף פעולה בין סגן ראש העיר אמיתי כהן וחברת מועצה איטל בציר אלשיך מועצה יצמיח גינות קהילתיות

בחודש האחרון פועלים בשיתוף פעולה סגן ראש העיר אמיתי כהן המשמש גם כיו”ר רשת “חוויות” וחברת המועצה איטל בציר אלשיך לקידום גינות קהילתיות בחלק מן המתנ”סים של הרשת. כבר בשבוע שעבר קיימו מפגש בחוויות בשכונת נווה יהודה ושיתפו את התושבים בדבר התכנון להקמת גינה קהילתית. את הקמת הגינה והקהילה תוביל מורן ברגר, פעילה סביבתית ובוגרת קורס פעילי סביבה מטעם העירייה.

 

לדברי איטל בציר אלשיך:” ממפגשים עם תושבי העיר בשכונות, ניכר צורך בהקמת גינות קהילתית שיהוו מקום מפגש חברתי, חיבור לאדמה וחלק מריפוי בעיסוק עבור מבוגרים וילדים כאחד וכמובן הזדמנות לחשוף לילדים שעגבניות לא באמת גדלות בסופר”. אלשיך מסכמת: “שמחה שמצאתי פרטנר כמו אמיתי כהן כדי להמשיך ולהגשים עוד חלום לתושבים”.

לדברי אמיתי כהן שגם ניפגש השבוע עם עודד פורר, שר החקלאות שאף הביע נכונות לתמוך בפרויקט המבורך. כהן שימש בעברו כיועץ שר החקלאות לשעבר אורי אריאל. כהן מציין: “כשפנתה אליי חברת המועצה בציר אלשיך לשיתוף פעולה בהקמת גינות קהילתיות בחוויות נענתי בחיוב ולו מהסיבה שחשוב לנו ברשת” חוויות” לחזק את הקשר עם הקהילה, והגינות הללו בהחלט יכולות להוות כלי לחיבור, לפעילות משותפת וחלק מהאג’נדה הסביבתית שאנחנו רוצים לקדם ברשת המתנסים”.

גולן ביטון מ״מ מנכל חוויות: “מיזם גינות קהילתיות הוא הלכה למעשה החזון שלנו כרשת לחלום עם הקהילה בלילה ולהגשים בבוקר. מיזם שיחבר גם את הדור הצעיר, תלמידי הצהרון של נווה יהודה לטבע ולירוק”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן