חברת המועצה איטל בציר אלשיך יזמה הקמת מועדון “דוקו לייף”

במוצ”ש ה-26 לאוקטובר יושק לראשונה מועדון “דוקו לייף” – סרטי דוקו שבמרכזם נושא סביבה, משבר האקלים ופסולת הפלסטיק , אשר יוקרנו מדי חודש באולם בימת הנוער. בתום ההקרנה תתקיים הרצאת אורח לצד שיח פתוח עם המוזמנים באולם. בין המרצים נמנים בימאים מובילים, מפיקים, אנשי אקדמיה וחברה. העלות להקרנה הינה 20 שקלים בלבד וכוללת כיבוד קל.

מאחורי היוזמה להקמת המועדון עומדת חברת המועצה איטל בציר אלשיך, מחזיקת תיק פיתוח בר קיימא ובתמיכתו של ראש העיר רחמים מלול. הסרט הראשון שיפתח את המועדון הוא:  “החבר דב” המוקרן בימים אלו ברחבי הארץ וזכה לביקורות משובחות. את הסרט ביים ברק היימן ועוקב אחר פעילותו של חבר הכנסת והפעיל החברתי והסביבתי- דב חנין. בסרט נחשפים היבטים מחייו שלא היו עד היום גלויים לציבור הרחב. ההקרנה במוצ”ש ה-26/10 בשעה 20:30  (פתיחה בשעה 20:00 להתכנסות וכיבוד). בתום ההקרנה יתקיים דיון משותף ושיח עם דב חנין והבמאי ברק היימן.

ברשימת הסרטים שיוקרנו במהלך השנה: “לפני המבול” עם ליאונרדו דה קיפרו, קטעי סרטים על צ”רנוביל עם העיתונאית נעה לביא שגדלה בילדותה סמוך לאסון, “האמנות בזבל”, “מכורים לפלסטיק”, “פרויקט הפח הנקי”,  “לורקס” ו”ווילי” – סרטים לכל המשפחה שיוקרנו תחת כיפת השמיים.

לדברי איטל בציר אלשיך, “מועדון דוקו לייף נוצר מתוך הרצון לקרב את הציבור לנושאים הבוערים בתחום הסביבה ומשבר האקלים דרך סרטי דוקו מרגשים. בטוחני שהסרטים לא יותירו את מרבית האנשים אדישים, וכי העלאת הנושאים לדיון יתרמו גם לנכונות התושבים לקחת חלק ולהתגייס על מנת להיות שותפים ופעילים לשינוי המצב”.

תומר יפה, יועץ סביבתי,  השותף ליצירת התוכן בסדרת הסרטים מוסיף ומציין: “אנשים רבים כיום וודאי כבר שמעו על משבר האקלים, אך רבים נוספים בוחרים שלא לנקוט צעדים מניעתיים כדי למנוע את המשבר. הדרך לגרום לאנשים להיות אקטיביים ולפעול לשינוי זה דרך חוויה, יצירת הזדהות ורגש וכל אלו קיימים בקסם של הקולנוע בכלל ובקסם של סרטי הדוקו בפרט”.

יש להירשם מראש, מספר המקומות מוגבל. להרשמה לאירוע והזמנת כרטיסים באתר או בטלפון 08-9232299

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן