news08.net/ads.txt

חברת המועצה, יעל בק: “פעיל מ’יש עתיד’ תקף אותי בבריונות”

יעל בק

חברת המועצה, האופוזיציונרית יעל בק, גוללה בפוסט ברשת החברתית כי לאחרונה עברה סדרה של הטרדות – כאשר הבולטת שבהן הינה מצד פעיל מרכזי בסיעת ‘יש עתיד’. בק ציינה כי “זוהי הפעם השנייה החודש שאני עוברת תקיפה ממשית על רקע מגדרי ופוליטי”.

“לפני כשבועיים”, כתבה בק, “פעיל מרכזי ובתפקיד רשמי של סיעת ׳יש עתיד׳ ברחובות – שאינו חבר במועצת העיר – תקף אותי בבריונות על רקע מגדרי ופוליטי ולא בפעם הראשונה. רק שהפעם לא הסתפק בהשמצות, אלא נכנס לתוך רחבת העירייה והחליט לסנן לעברי ולעבר חברותי מהמפלגה קללות ואיחולי אונס תוך שימוש בשפת גוף מאיימת, בזמן שאני עומדת ומשוחחת עם עובד על עניין ציבורי וכל זאת בפני עשרות עובדי/ות עירייה. היכן הגינוי הפומבי של סגן ראש העיר, מחזיק תיק החינוך ומוביל תוכנית ׳עיר ללא אלימות׳ בעיר, שהבטיח לטפל בנושא?”.

לאחר מכן ציינה את המקרה השני בו הוטרדה: “השתתפתי ׳בשבתרבות’, בתום השיח יצאתי החוצה וחיכיתי לחבריי בפתח למבנה, כאשר עובר אורח בשנות ה-20 לחיו ניגש אלי והתחיל לשאול אותי שאלות משום מקום ודרש שאבוא איתו. זיהיתי שמשהו לא בסדר, פתחתי את הדלת ללובי המקום, הוא צעק לעברי ׳עכשיו את באה איתי׳, משך וגרר אותי בכוח פנימה. שמרתי על קור רוח ולמזלי מלאך שהיה באזור הציל בגבורה את המצב ובנס המצב לא הסתיים אחרת”.

זהר בלום, יו”ר ‘יש עתיד’ ברחובות, מסר בתגובה: “אני מוקיע כל סוג של אלימות בכל דרך אפשרית וכבר באותו הרגע הבעתי התנצלות בפניה של יעל ואף אמרתי לו שעליו, כאיש ציבור, להתנצל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן