news08.net/ads.txt

חברת יוסי אברהמי תמשיך את מתן החסות לקבוצת הפועל האילת

חברת יוסי אברהמי הודיעה כי תמשיך להיות נותנת החסות הראשית של קבוצת הכדורסל “הפועל יוסי אברהמי אילת” גם בעונה הקרובה, זו השנה השלישית. החברה משמשת כספונסר הראשי של הקבוצה מזה שנתיים ותחת חסותה הגיעה הקבוצה להישגים רבים, כאשר את העונה האחרונה סיימה מדורגת במקום השלישי בליגת העל.

באחרונה קיבל יוסי אברהמי, הבעלים והיו”ר של החברה הנושאת את שמו, מגן הוקרה מהנהלת הקבוצה. הוא אמר: “השנה החולפת הייתה הטובה ביותר לקבוצה מזה עשור והיא הגיעה להישגים מדהימים. אני מאוד מאמין בקבוצה ובשחקנים, ביכולות שלהם ובחשיבות של המפעל החשוב הזה לעיר אילת ותושביה. אני גאה להמשיך ולתמוך בקבוצה וגאה בשחקנים ובהנהלה, יישר כוח”.

חברת יוסי אברהמי היא מחברות הנדל”ן המובילות והמבוססות במשק הישראלי מזה 40 שנה. לאורך השנים ביצעה החברה עבודות הנדסה אזרחיות לגופים כמו מוסדות ממשלתיים ורשויות עירוניות וכן ייזום וביצוע של פרויקטים למגורים, מלונאות ומסחר. פעילות החברה נפרסת על פני ערים רבות, ביניהן אילת, תל אביב-יפו, הרצליה, נתניה, חיפה ועוד.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן