news08.net/ads.txt

חברת נמל אשדוד בקמפיין פנים ארגוני חשוב

חברת נמל אשדוד עלתה בקמפיין פנים ארגוני להעלאת הבטיחות בעבודה ובתעבורה במסגרתו מפורסמים מסרים בתחום הבטיחות על עשרות כלים תפעוליים ברחבי הנמל

חברת נמל אשדוד עלתה בקמפיין פנים ארגוני להעלאת הבטיחות בעבודה ובתעבורה. במסגרת הקמפיין, בין היתר מפורסמים מסרים בתחום הבטיחות, על עשרות כלים תפעוליים ברחבי נמל אשדוד. המסרים – לוקחים אחריות על הבטיחות, הבטיחות שלך מתחילה בך, בטיחות מצילה חיים, הבטיחות בראש, לסביבה באהבה, רואים רחוק-עובדים “ירוק”, הכדור בידיים שלך, עושים טוב לסביבה וכיוב’.

מטרת הקמפיין להטמיע דפוסי עבודה בטוחים והתנהלות בטוחה בדרכים, ובמסגרתו עלו פרסומים על גבי גוררים-טאגים, עם מסרים לבטיחות.  מסרים אלה הופצו על גבי כ-130 כלים תפעוליים ברחבי הנמל.

לדברי אלי בר יוסף, מנכ”ל בפועל נמל אשדוד,

“חברת נמל אשדוד רואה בנושא הבטיחות חשיבות רבה ומשקיעה משאבים רבים בנושא.  בנוסף לעיבוי השילוט ברחבי הנמל, הנהלת נמל אשדוד, מקדמת את התחום עם פעולות נוספות, ביניהן: פרסומי בטיחות פנימיים, פרסומי פרוטוקולים של ועדת הבטיחות, תכנים בעיתון הנמלי, סדנאות לעובדים בקבוצות קטנות ועוד”.

צילום: דוברות נמל אשדוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן