news08.net/ads.txt

חברת נמל אשדוד השלימה פרויקט של פריקת 200 כלים מתוצרת JCB אנגליה

עבור חברת קומסקו | 200 הכלים נפרקו בנמל אשדוד והם מיועדים לתשתיות בנייה וחקלאות ברחבי הארץ

חברת נמל אשדוד השלימה פרויקט מורכב לפריקתם של 200 כלי צמ”ה מתוצרת JCB אנגליה, אשר הוזמנו על ידי חברת קומסקו. 200 הכלים נפרקו בנמל אשדוד והם מיועדים לתשתיות בנייה וחקלאות ברחבי הארץ.

לדברי ערן דנון, מנכ”ל קומסקו:

מתחילים את שנת 2023 בסערה, עם פריקתם של 200 כלים ראשונים מתוצרת JCB  אנגליה. חברת קומסקו, יבואנית  הכלים חוגגת השנה 60 שנה להיווסדה  וכ-57 שנה כנציגת כלי הצמ”ה מתוצרת JCB. הכלים מיועדים למסירה, כבר במהלך הרבעון הראשון 2023. בתמונות ניתן לראות את פריקתם של הכלים הראשונים, על ידי הצוות המיומן של נמל אשדוד. שיתוף  פעולה שנמשך שנים ארוכות”.

לדברי אלי בר יוסף, מנכ”ל בפועל נמל אשדוד :”אנו מסיימים היום בהצלחה פרויקט נוסף בשיתוף הפעולה המצוין בין נמל אשדוד לבין חברת קומסקו. שיתוף פעולה הנמשך מזה 57 שנים. אנו שמחים לתת שירות ללקוחותינו הוותיקים וגאים על האמון שהם נותנים בנו בכל פעם מחדש”.

צילום: אבנר מנשה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן