news08.net/ads.txt

חברת נמל אשדוד חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם נמל ברצלונה במטרה לקדם חדשנות ישראלית באירופה

משלחת חברת נמל אשדוד, בהובלת יו”ר הדירקטוריון אורנה הוזמן בכור ובהשתתפות סטארטאפים מובילים מחממת החדשנות של הנמל, יצאה לנמל ברצלונה ב-12.9 לביקור רשמי, וחתמה על הסכם שיתוף פעולה בנושא חדשנות.

בין הסטרטאפים שהשתתפו במשלחת והציגו את המיזמים שלהם בפני הנהלת נמל ברצלונה, ניתן למצוא את שתי חברות הסייבר 2.0 CYBER המפתחת טכנולוגיה למניעת התפשטות התקפות סייבר בתוך הרשת הארגונית ו- CYBERVIEW אשר פיתחה פלטפורמת ניהול אבטחת מידע באופן שוטף ואפקטיבי, Airwayz האחראית על מערכת הפעלה ששולטת בצי רחפנים ומאפשרת פיקוח יעיל,  EnWize המפתחת טכנולוגיה של מציאות רבודה ומדומה לאימון צוותי התפעול המסייעת למניעת טעויות וליצירת סביבת עבודה בטוחה, Captain’s Eye אשר מציעה רשת מצלמות ועיבוד תמונה מתקדמות אשר מסייעות לזיהוי וטיפול מהיר בתאונות ואיומים ביטחוניים, ושבעה סטארטאפים ישראליים נוספים.

כחלק מההסכם, סטארטאפים ישראלים יוכלו לקיים פיילוט בנמל ברצלונה וזאת לאחר שעברו תהליך דומה בנמל אשדוד. הסטארטאפים ייהנו מתנאי שטח בהם יוכלו ליישם את הפיתוחים שלהם, יקבלו ליווי של סוכן חדשנות מטעם הנמל, לצד הרחבה של הזדמנויות עסקיות וטכנולוגיות בנמל ברצלונה, אחד הנמלים הגדולים באירופה.

שגרירות דומה כבר החלה לפעול בנמל ניוארק שבארה”ב,  בשיתוף רשות הנמל והרכבות של ניו-יורק וניו-ג’רזי שתקציבה השנתי הינו כ-8 מיליארד דולר. במהלך שיתוף פעולה זה, 5 סטארטאפים הפועלים בחממה הטכנולוגית של נמל אשדוד, החלו פיילוט  בנמל ניוארק שבארה”ב.

יו”ר דירקטוריון נמל אשדוד אורנה הוזמן-בכור, מסרה כי: “חברת נמל אשדוד ממשיכה לפעול במרץ להרחבת שיתופי פעולה בנושא חדשנות עם הנמלים המובילים בעולם. יש לחדשנות הישראלית שאנחנו מטפחים בחממות הטכנולוגיות שלנו הרבה מה להציע במגוון של תחומים שיהפכו את עולם הספנות והנמלים יעיל יותר, החל מתחום הלוגיסטיקה והשינוע, ועד מערכות בקרה ואנרגיה ירוקה. הרחבת הפעילות של הסטרטאפים אל נמלים מובילים מרחבי העולם הנה אבן דרך חשובה להעמקת הקשרים הבינלאומיים, הטכנולוגיים, והכלכליים של הסטרטאפים והמיזמים שלהם, וכמו כן של נמל אשדוד ומדינת ישראל כולה בתור אומת הסטרטאפ. בתור הנמל הלאומי של ישראל, אנחנו גאים לטפח את הפצת החדשנות הישראלית מעבר לים.”

נשיא נמל ברצלונה, דמיה קלבט, מציין: ״זה כבוד גדול עבור נמל ברצלונה ועבורי כנשיא להיות כאן היום יחד עם עוד שחקן מפתח בים התיכון, כשאנחנו מחפשים פתרונות ייחודיים לאתגרים המשותפים שלנו. חדשנות וטרנספורמציה דיגיטלית יוצרות פרדיגמה חדשה בכל מגזרי המשק, וזה לא פוסח על הנמלים. בנמל ברצלונה אנו משוכנעים שעלינו לברך על בואם של החדשנות והטכנולוגיות החדשות. כלים כמו ביג דאטה, בלוקצ’יין, בינה מלאכותית והאינטרנט של הדברים, יאפשרו לנו להתייעל ולשפר את הקיימות והתחרותיות שלנו. עלינו לעשות זאת בשיתוף פעולה עם נמלים אחרים בעולם ועם המגזר הפרטי, ע״י עידוד סטרטאפים ויזמות עסקית. בים התיכון יש תנאים הולמים לפיתוח רשת של נמלים חכמים. באמצעות טרנספורמציה דיגיטלית ואירוח חממות של חדשנות בנמלים, נוכל להגדיל את הצמיחה ולהעסיק עוד עובדים״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן