news08.net/ads.txt

חברת נמל אשדוד ציינה את השנה החדשה בהרמת כוסית חגיגית

חברת נמל אשדוד ציינה את בואה של השנה החדשה במספר טקסים רשמיים לציון ראש השנה. בשל מגבלות הקורונה, נערכו מספר התכנסויות שכללו הרמות כוסית חגיגיות בחטיבות השונות במעמד יו”רית דירקטוריון נמל אשדוד, אורנה הוזמן-בכור ו- מנכ”ל נמל אשדוד, שיקו ז’אנה.

אורנה הוזמן-בכור, יו”רית דירקטוריון נמל אשדוד, בירכה: “אני שמחה ונרגשת להיות כאן איתכם בפרוס השנה החדשה. אני רוצה להדגיש את תודתי על הירתמותכם ומסירותכם לנמל, וזאת בייחוד לאור האתגרים שעמדו בפנינו לאורך השנה האחרונה. אנו רגע לפני פתיחת הנמלים החדשים, נמל אשדוד ערך ועורך את ההתאמות הנדרשות ע”מ לשמור על מעמדו. אני רוצה להודות לכולכם על היותכם חלק מהשינוי ולציין כי אנו מוכנים לתחרות ונכונים לה. אני רוצה לאחל לכולנו שנה טובה מקודמתה, שנה טובה ומתוקה וכמובן – בריאות איתנה.”

שיקו ז’אנה, מנכ”ל הנמל הוסיף: “אני גאה להיות חלק ממשפחת נמל אשדוד, השנה האחרונה הוכיחה את חוסנו ויכולתו של הנמל לעמוד בפני כל אתגר ואף לצלוח אותו ביד רמה.” עוד הוסיף: “אני שמח להיות כאן בנוכחותכם וברצוני להודות לכם על ההשקעה והמסירות, על עבודה ללא לאות, ועל אומץ לבכם לאורך השנה במהלך מבצע שומר החומות. האתגרים שליוו את סבב הלחימה בעזה ונגיף הקורונה לא הפחיתו את הצלחתנו, ויתרה מכך, אף הגענו להישגים תפעוליים יוצאי דופן. אתם אלו שהופכים את הנמל לנמל המוביל במדינת ישראל. אני רוצה לאחל שנה טובה, שנה של שפע, של נחת והכי חשוב- שנה של בריאות.”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן