news08.net/ads.txt

חברת נמל אשדוד, ציינה את חג הפסח בטקס חגיגי במעמד ראש העיר

ראש העיר אשדוד, ד”ר יחיאל לסרי ברך ואמר: “אנחנו גאים בנמל אשדוד. אשדוד זו הנמל והנמל זה אשדוד”

חברת נמל אשדוד ציינה הבוקר את חג הפסח בטקס הרמת כוסית חגיגי שהתקיים בטרמינל הנוסעים. הטקס התקיים בהשתתפות ראש עיריית אשדוד, ד”ר יחיאל לסרי, יו”ר דירקטוריון אורנה הוזמן בכור, מנכ”ל בפועל נמל אשדוד אלי בר יוסף, חברי הדירקטוריון, חברי ההנהלה ועובדי הנמל.

ראש העיר אשדוד, ד”ר יחיאל לסרי ברך ואמר: “אנחנו גאים בנמל אשדוד. אשדוד זו הנמל והנמל זה אשדוד, ההיסטוריה שלנו שזורה אחד בשני. וגם בימים אלה, נמל אשדוד הוא העוגן הכלכלי המרכזי של העיר אשדוד גם בתפוקות הכלכליות. אתם החברה הרווחית ביותר ועושים חיל בכל תחום. המשאב האנושי בנמל אשדוד נותן את התפוקות והוא הבסיס להצלחתו של הנמל. אשדוד נחשבת לאחת הערים החכמות כי כל נושא החדשנות מוטמע בעיר. אנחנו משתפים פעולה עם נמל אשדוד עם הסטארטפים השונים וזה משתלב בעולמות החדשנות שאנחנו מפתחים. לסיכום, אני יכול להגיד ששיתוף הפעולה בינינו הוא מקור להעצמה הדדית”.

אורנה בכור הוזמן, יו”ר דירקטוריון נמל אשדוד, נשאה דברים וציינה: “לפני 6 שנים מוניתי ליו”ר הדירקטוריון, שאלו אותי מדוע בחרתי באשדוד. אני מודה לד”ר יחיאל לסרי, ראש העיר, על שיתוף הפעולה. העיר התפתחה ברשותך, בפיתוח, בצמיחה, בבנייה ובחדשנות. התחלנו לעבוד בסינרגיה ורק כך הצלחנו. כאשר החלטתי להפוך את הנמל הזה מלואוטק להייטק, עשיתי זאת בשיתוף פעולה מלא מצידך. אני מודה לך שהנמל נמצא אצלך בראש סדר העדיפויות ואני מברכת אותך על כך. עשינו החלטות כדי שהנמל יהיה הרוילס רויס של הנמלים. הנמל הזה היה מוביל ונעשה שימשיך להוביל. בשנתיים האחרונות נכנסו 70 חברות סטארטפים, יש אינסוף שיתופי פעולה שניתן לבצע כדי לקדם את הנמל. אנחנו החברה האחרונה שהיא ממשלתית. ואני גאה בחברה הזאת”.

אלי בר יוסף, מנכ”ל בפועל נמל אשדוד, אמר במהלך הטקס: אני 14 שנים בנמל. נמל אשדוד עבר שינויים ותהפוכות מאז שנכנסתי, החשיבה העסקית השתנתה, והיא נותנת פירות. הפתיחות של הנמל לכמה שיותר גורמים היא שתבטיח את הצלחתו. אנחנו בקשר עם הרבה חברות בינלאומיות ונמל אשדוד משדרג את השרות באופן רציף- כמובן יש במה להשתפר ואנחנו פועלים בכיוון הזה. הנמל הינו השער הכלכלי והוא יישאר כזה. אני רוצה לראות את נמל אשדוד כחברה ממשלתית המתחרה עם חברות פרטיות בהצלחה – ואנחנו נעשה את זה כדי שהמשק הישראלי ימשיך לשגשג”.

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באשדוד לחצו כאן

צילום: צילום: פבל טולצינסקי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן