news08.net/ads.txt

חברת נמל אשדוד ציינה את ‘יום המוביל’

חדשות 08 אשדוד

חברת נמל אשדוד ציינה כמיטב המסורת זו השנה ה- 14 ברציפות, את “יום המוביל” ברחבי הנמל. מנכ”ל נמל אשדוד הגיע לשערי הנמל, במטרה  לפגוש את נהגי המשאיות שמגיעים לנמל.

בתמונה מימין לשמאל: אלברט אמסלם קצין בטיחות בתעבורה אלי בר יוסף מנכ”ל בפועל

“יום המוביל” הוא חלק ממהלך פנים ארגוני שיזם הנמל, במטרה לתת כבוד והערכה כלפי הנהגים המובילים את המטענים לנמל אשדוד וממנו ברחבי ישראל. ביום זה חולקו לנהגים בכניסה לנמל שתיה וסופגניותברוח חג החנוכה.מדי יום פוקדות את נמל אשדוד כ – 4000 משאיות.  בשער הראשי החדיש של נמל אשדוד 32 מסלולים למשאיות: 14 מסלולי כניסה ו- 18 מסלולי יציאה. הכניסה והיציאה נעשות באמצעות מערכות לזיהוי ושקילה אוטומטיים ללא ניירת, דבר החוסך זמן יקר לנהגים וללקוחות הנמל.

לדברי אלי בר יוסף, מנכ”לנמל אשדוד בפועל :”חברת נמל אשדוד ממשיכה את המסורת, חוגגת את יום המוביל בו אנו מצדיעים לנהגים הפוקדים את הנמל מדי יום. אנו בנמל אשדוד פועלים כל העת  לייעול העבודה מול הנהגים.לאחרונה השקנואפליקציה ייעודית שמאפשרת קיצור זמן משמעותי בכניסה וביציאת משאיות מהנמל. נמשיך לפעול לשיפור מתמיד ולמתן פתרונות תפעוליים לבאי הנמל.”

 

 

 

 

 

צילום: פבל טולצינסקי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן