news08.net/ads.txt

חבר המועצה גיא צור הגיש הצעה לסדר היום: לתעדף מציעים מקומיים במכרזים ובכך לעודד עסקים מרחובות

חבר מועצת העיר רחובות, גיא צור, המחזיק תיק פרויקטים והתחדשות עירונית, הגיש הצעה לסדר לקראת ישיבת מועצת העיר הבאה: העדפת מציע מקומי במכרזים, במטרה לעודד עסקים מקומיים ולחזקם, במכרזי הרשות.

“מטרתה של ההצעה לסדר להעדפת מציע מקומי במכרזי העירייה היא לעודד עסקים מקומיים” אומר צור. “חשוב לעודד את מצבם הכלכלי של תושבי העיר וליתן להם עדיפות בעת החלטות על הזוכים במכרזים המקומיים. מבחינתי, אם הרשות מחויבת להוציא כסף על עבודות, וקיימים ספקים מקומיים שיכולים לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, חשוב שנעדיף אותם”.

גיא צור עם ראש העיר, רחמים מלול (ארכיון)

צור מציע כי הרשות תהא רשאית להעדיף, במסגרת מכרז פומבי שפרסמה, מציע מקומי, גם אם תוצאתו במכרז גבוהה יותר, אך רק עד לגובה של 5% הפרש במחיר, לכל היותר, מהתוצאה הנמוכה ביותר שהתקבלה במכרז. אם תוצאתו של מציע מקומי גבוהה ביותר מ-5% מהתוצאה הנמוכה ביותר אזי לא תוכל הרשות המקומית להעדיף את הצעתו.

על פי הצעתו, מציע מקומי יהיה אדם או בית עסק שכתובתו הרשומה היא ברחובות, תאגיד שכתובתו הרשומה היא בתחום רחובות או תאגיד שבשליטת אדם שכתובתו הרשומה היא בתחומי העיר רחובות. בנוסף נדרש כי הרישום ברחובות יהיה בשלוש השנים שקדמו לפרסום המכרז לפחות.

סביר להניח שההצעה תתקבל ובכל מקרה היא תידון בישיבת מועצת העיר שתיערך ביום ראשון הקרוב, 30.6.19 בשעה 18:00.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן