news08.net/ads.txt

חבר המועצה, מוטי יוסף פותח את הפה על התנהלות המועצה

חבר המועצה שעו”ד מרדכי (מוטי) יוסף הביע הערב את דעתו על התנהלות מועצת גן יבנה, לאחר שבקשתו לדחות את הישיבה בשבעה ימים נדחתה.

“ההתנהלות מאכזבת ובעיקר מדאיגה לאיך מתייחסים לכספי ציבור” כתב יוסף, “אני וחברתי לסיעה הגב’ מירב אילוז קמנו במחאה מישיבת תקציב 2019 ולא הסכמנו ליטול חלק בהצבעה זו, שכן לא נרים יד להצבעה שכל התנהלותה הינה בניגוד גמור להוראות הדין ובניגוד להוראות משרד הפנים.

לצערנו הרב, בקשתנו לדחיית הישיבה בשבוע ימים, לצורך תיקון ההצעה, נדחתה ללא הצבעה. מה ביקשנו בסך הכל למענכם ולמעננו? לקבל מידע אודות הוצאות המועצה בשנת 2018, שכידוע הייתה שנת בחירות. כמות המשרות החדשות שנוספו במהלך שנת 2018. תוספות שכר בשנת 2018 ועוד. על הרשות החובה להכליל נתונים אלו בהצעת התקציב, שכן כך קובע החוק. לא יעלה על הדעת שבקשתנו למידע ולשקיפות, מכח הוראות הדין, תזכה להתעלמות מוחלטת!!! שקיפות?! הצחקתם אותנו. מינהל תקין?! נו באמת.. מה יש לרשות להסתיר מאתנו?! מכם הציבור?!”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן