news08.net/ads.txt

חבר מועצת באר יעקב, ניסן לביא: “נעזור לתושבי באר יעקב לבצע במהירות את בדיקות הקורונה, תפנו אלינו”

בית הספר התורני, בית יעקב, נסגר היום (שלישי) לאחר שתלמידה אובחנה חולת קורונה מאומתת. ‌תלמידות הכיתה שבה היא לומדת נשלחו לבידוד. מי שנחלץ לעזרת היישוב, הוא חבר המועצה ניסן לביא, שדואג לזרז בדיקות לכל תושב ותלמיד בהקדם האפשרי.

 

חבר המועצה ניסן לביא, המשמש כמחזיק תיק תרבות יהודית, ציין: “לאחר שאומתה חולת קורונה בבית הספר בית יעקב, פניתי לאריה מנדלזון ראש סניף איחוד הצלה ובשיתוף פעולה עם שמואל אזימוב מקופת חולים מאוחדת, דאגנו לבדיקות לתלמידים בהקדם האפשרי כדי למנוע התפשטות של הנגיף. אני קורא לתושבי באר יעקב, אנחנו נמצאים בשביל לעזור, כל מי שצריך עזרא בנושא הבדיקות שישלח הודעה לווטסאפ ונשתדל לעזור – 0556688003”.

ניסן הוסיף לחדשות 08: “כידוע, יש המון ביורוקרטיה במקרים הללו ואני אשמח לעזור בכך. אני מכיר אנשים בכירים שיכולים לסייע במצב הרגיש שנקלענו אליו. תושב העיר נאלץ לחכות לבדיקת קורונה שבוע הבא, אך במהירות דאגתי שכבר מחר הוא יבצע את הבדיקה”.

 

 

 

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן