חבר מועצת גדרה סהר רווח: הקימו לנו מאחורי הבית ״אתר חירייה״ מקומי

הגעתי לראות במה מדובר ונדהמתי לגלות, טונות של פסולת שהמועצה בעצמה השליכה, פסולת שפזורה לאורך עשרות מטרים, בלי גידור, בלי קירוי ובלי פיקוח. פסולת שמתעופפת עם הרוח והרקיבה בעקבות החום, מה שיצר מפגע תברואתי של ממש ונזק סביבתי משמעותי שאת חלקו כבר לא ניתן לתקן.

“ברוכים הבאים לחצר האחורית של גדרה”, כותב לפני זמן קצר (ראשון) סהר רווח, סגן ראש מועצת גדרה היוצא וחבר המועצה בקדנציה הנוכחית.

רווח פרסם רשומה בפייסבוק אליה צירף את התמונות המופיעות כאן המצביעות על פסולת אשר הושלכה בגדרה.

“בימים האחרונים אני מקבל פניות רבות מתושבים מודאגים שגילו שהקימו לנו מאחורי הבית כאן בגדרה ״אתר חירייה״ גדרתי מקומי”, ציין רווח. “אז הגעתי לראות במה מדובר ונדהמתי לגלות, טונות של פסולת שהמועצה בעצמה השליכה, פסולת שפזורה לאורך עשרות מטרים, בלי גידור, בלי קירוי ובלי פיקוח. פסולת שמתעופפת עם הרוח והרקיבה בעקבות החום, מה שיצר מפגע תברואתי של ממש ונזק סביבתי משמעותי שאת חלקו כבר לא ניתן לתקן.

זאת לא תחנת מעבר של זבל, לא קיצור זמנים לפינוי פסולת ולא מחשבה מחוץ לקופסא כפי שהתהדר בה ראש המועצה, זה פיגוע תברואתי שעלול לעלות לתושבי גדרה בנזקים בריאותיים, פגיעה בבעלי החיים ועבירה על תקנות איכות הסביבה וניהול תקין.

דרך התמונות לא תוכלו להריח את ריח הצחנה ולהרגיש את מטרד הזבובים והיתושים, לכן אני דורש מראש המועצה לפנות את הפיגוע התברואתי באופן מיידי ואני מבטיח לתושבי גדרה שאמשיך לעקוב אחר הנושא ולעדכן במתרחש, שכן לא אתן להפוך את גדרה לאתר פסולת אחד גדול”.

◼️ לקבוצת חדשות גדרה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: סהר רווח- פייסבוק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן