news08.net/ads.txt

חבר מועצת גדרה, קובי אלפסי, מבהיר: “לא אפעל במחשכים ולא אנקוב במחיר”

סהר וטליה נפגשו ב-4 עיניים, כמו שהבטיחה שתפעל בשקיפות מלאה ביקשה שהשיחה תתועד בהקלטה, סהר סרב ומכאן לא היה ניתן להתקדם לקבלת כל הצעה!

חבר המועצה הטרי קובי אלפסי, דמות אהודה ואהובה בגדרה, פרסם רשומה אודות ההחלטה של ראש סיעתו טליה לנקרי, שלא להצטרף לקואליציה של ראש המועצה הנבחר סהר פינטו.

“חשבתי שהסתיימו הבחירות…. אז חשבתי, גדרה אמרה את דברה, התושבים בחרו את ההנהגה כעת כל מה שנותר הוא להוכיח שהבחירה נכונה. אני, טליה וכל חברי הסיעה נעשה הכל למען גדרה ותושביה, נפעל למנהל תקין בשקיפות מלאה וביושרה.

סהר וטליה נפגשו ב-4 עיניים, כמו שהבטיחה שתפעל בשקיפות מלאה ביקשה שהשיחה תתועד בהקלטה, סהר סרב ומכאן לא היה ניתן להתקדם לקבלת כל הצעה!

השיחה הסתיימה ברוח טובה כאשר טליה מבקשת לשבת באופוזיציה כדי לבחון שהמועצה מתנהלת בדרך של מנהל תקין ורק אז תשקול הצטרפות לקואליציה. ובזמן הזה כל החלטה שתיהיה טובה ליישוב נתמוך ונצביע בעד.

אני גדלתי על ערכים של אמון ויושרה ואין לי שום כוונה לפעול בניגוד להחלטת הסיעה גם אם המחיר הוא לשבת במדבר האופוזיציה כמו שאמר לי חבר בסיעת הגדרתים.

אני לא אפעל במחשכים ולא אנקוב במחיר, אני אנהג בערכיות וביושרה בדיוק כפי שחונכתי. אני מבקש לאחל בהצלחה לכל נבחרי הציבור ובהצלחה לראש הראשות הנבחר. בואו נשחרר את הפוליטיקה הישנה ונפעל ביושר לשם המטרה שאליה נבחרנו.

בהזדמנות זו אני קורא לכל הפעילים השונים להפסיק עם ההתכתשויות והשיח המפלג. יש לנו מטרה אחד והיא גדרה טובה יותר!”.

אלפסי צירף לרשומה תמונה מהאתר בו החל הטבח הנורא וציין: “בתמונה אתר נובה כדי שלא נשכח את ה-7/10”.

◼️ לקבוצת חדשות גדרה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – הבמה הפוליטית, בחירות לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: פייסבוק קובי אלפסי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן