news08.net/ads.txt

חבר מועצת העיר יבנה, מאיר דהן: “מחלת הקורונה הארורה תקפה אותי ללא רחם”

מאיר דהן, חבר מועצת העיר יבנה ואחד ממקורביו של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו שיתף לפני דקות אחדות ברשומה מרגשת ברשת החברתית על היעלמותו הפתאומית. “
שלושה חודשים לא הייתי כאן.”, כתב “היו אלו ימים ולילות של ייסורים, סבל גדול, בדידות, אפלה וסכנת חיים ממשית – חשתי על בשרי את אכזריותה, את עיקשותה ואת היותה בלתי צפויה של מחלת הקורונה הארורה שתקפה אותי ללא רחם.
זו לא שפעת! זו מחלה קשה מאוד, אכזרית, בלתי צפויה וקטלנית! גם לאחר ששוחררתי מבית-החולים, סבלתי נורא והתייסרתי מתופעותיה הקשות. אני לא מציע לאף אחד להקל בה ראש. כי מעבר להיותה קטלנית, היא גם גורמת לייסורים ולסבל נורא משך שבועות ארוכים, לעיתים חודשים, וזה קשה מנשוא.
כאיש ציבור שאושפז במצב קשה עד קריטי, היה בסכנת חיים וסבל נורא, אני חש חובה לפנות אליכם ולהפציר בכם ללכת להתחסן וכמובן לעטות מסכה, לשמור מרחק ולשמור על היגיינה – כן, גם לאחר ההתחסנות. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לבורא עולם, למחלקת קורונה בבי”ח קפלן, למשפחתי ולאלפים הרבים (מכל שכבות ומעמדות העם) שדאגו, חרדו, בכו והתפללו לרפואתי.
שמרו על עצמכם!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן