חבר מועצת העיר, מתן בארי חלה בקורונה: “לא מתחבא ולא מתבייש, קורה”

חבר מועצת העיר מתן בארי משתף היום (שני) כי נמצא מאומת לקורונה. “אני חיובי לקורונה, לא מתחבא ולא מתבייש. קורה”, פרסם ברשומה בפייסבוק.
בארי הוסיף: “בערב שבת האחרון, התחלתי להרגיש חולשה מוזרה. כשקמתי בשבת בבוקר כבר היה לי ברור, משהו קורה לגוף. מתוך אחריות אישית, הכנסתי את עצמי מיד לבידוד, ביטלתי את כל הפגישות והלו״ז שתוכנן לי מיום ראשון קדימה, וניגשתי לעשות בדיקה במתחם רבין. בשעות הבוקר הודיעו לי שאני חיובי ואכן נדבקתי, ולפי החקירה האפידמיולוגית, כנראה בגיחה האחרונה שלי לסופר. אני שמח שלפחות תפסתי את זה בזמן ולא הכנסתי אף אחד לבידוד, וכך אני גם מבקש מכם!
אם אתם מזהים כל שינוי בהרגשה הכללית, אנא הגיבו באחריות ובזריזות וכך תסייעו לקטוע את שרשרת ההדבקה. והבריאות? ברוך השם התסמינים קלים, הולכים ובאים, אבל המוטציה נותנת עבודה והתחלואה בעיר רק עולה. בתור סטודנט שקוע בתקופת מבחנים שבקושי יוצא מהבית ובכל זאת נדבק, כנראה שזה באמת יכול לתפוס את כולנו, אז בבקשה שימו לב!”.
אנו מאחלים לבארי ולכל חולי הקורונה רק בריאות וקוראים לכלל הציבור: לכו להתחסן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן