חבר מועצת העיר רחובות שלח רשימת תפוצה בוואטסאפ: “מקווה שמנכ”ל העירייה לא נדבק בנגיף הקורונה”

מכירים את הרגעים האלה שחברי מועצה מנסים בכל הכוח להמציא כותרות שיבואו על חשבון אחרים, בשביל לקבל במה? אז זהו, שלאחד מחברי האופוזיציה במועצת העיר רחובות, נולד רעיון: ניצול מגפת הקורונה לצרכי פרסום – ולא, אותנו זה לא מצחיק.

מנכ”ל עיריית רחובות, דורון מילברג

**

אותו אחד, יצר רשימת תפוצה בוואטסאפ וציין כדלקמן: “מברך על חזרתו של מנכ”ל העירייה דורון מילברג מהחופשה הפרטית בתאילנד בסופ”ש הקרוב (טיסה נעימה ובטוחה). כמובן מקווה ובע”ה שחס וחלילה לא נדבק בנגיף הקורונה. בכל אופן, דורש למלא את הנחיית משרד הבריאות בנושא מדורון ומכל מי שחוזר מאחת המדינות אשר מופיעות בחוזר וההנחיות של משרד הבריאות ולהקפיד על בידוד של 14 ימים. שלומנו וחיינו אנו ושל עובדי העירייה והסובבים חשובים מכל בוודאי שתושבי העיר פוקדים את משרדי העירייה ותאגידיה. שבוע טוב בשורות טובות ורק בריאות”.

הדברים הללו הובאו לקברניטי העיר כולל ראש העיר שהבינו כי מדובר בעוד הלצה מטופשת של אותו חבר אופוזיציה שעושה מעצמו צחוק פעם אחר פעם (אין צורך להזכיר שמות…). בעיריית רחובות אמרו: “הוא לא מעודכן, בחדשות הודיעו שזה רק לשבים מסין”.

הערת מערכת: אל להנהגת העיר להתרגש. פורים בפתח, הליצן עושה הכנות לחג.

**

הנחיות משרד הבריאות לחוזרים מהמדינות סין, תאילנד, יפן, הונג קונג, סינגפור, מקאו, דרום קוריאה וטיוואן

אדם ששהה במגע הדוק עם חולה מאומת או שהה באחד מהיעדים שצויינו לעלי ובתוך 14 יום מהמגע עם החולה המאומת או מהחזרה מאחת המדינות האמורות, הופיעו אצלו: חום מעל 38 מעלות, שיעול, קושי בנשימה או תסמין נשימתי אחר. 
על מי שעונה לקריטריונים אלה יש לגשת למרפאה או לבית חולים, בתיאום והודעה מראש על הגעתם, תוך כיסוי האף והפה במסכה או בבד, להימנע ממגע עם הסובבים, להימנע מנסיעה בתחבורה ציבורית ולפעול בהתאם להוראות המפורטות באתר המשרד.
נבהיר ונחדד כי בהתאם להנחיות קודמות בידוד בית נדרש אך ורק לחוזרים מסין. מי שהיה בסין במהלך 14 הימים האחרונים, כל תקופת שהות נחשבת כביקור, נדרש להשאר בבידוד בית עד להשלמת 14 ימים ממועד השהייה בסין.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן