news08.net/ads.txt

חבר מועצת יבנה, רועי גבאי מסכם חצי קדנציה: “נמשיך לפעול למען ההורים הצעירים”

מערכת החדשות 08 עורכת פרויקט מיוחד עבור תושבי יבנה – שנתיים וחצי מאז הבחירות המוניציפליות ובצל שנה מאתגרת (קורונה) נבחרי הציבור בעיר התבקשו לענות על השאלות המתבקשות: אילו מהלכים הוביל? מה קידם בפועל? ומה מתכנן לעתיד? והפעם, חבר מועצת העיר, רועי גבאי.

 

כיצד אתה מסכם את חצי הקדנציה שלך?

“לפני כחודש סיכמנו חצי קדנציה במועצת העיר בה פעלנו, חבריי לסיעה לינה שרון ורם שרון, אנוכי ושותפים נוספים, כל כך הרבה מספסלי האופוזיציה הן בשמירה על הדמוקרטיה והתנהלות העיר והן בעשייה לטובת העיר.

יהיה זה עוול לפרט רק שני אירועים אך עם זאת בתמצית: אני גאה על ההחלטה לביטול חד פעמי במוסדות חינוך שהעברתי פה אחד במועצת העיר, על המאבק המוצלח שניהלנו להפחתת מחירי הצהרונים וקייטנות והארכתם בחופש הגדול אם כי ניתן וצריך להפחית עלויות נוספות, על התקנת שילוט עירוני חדש ברחובות העיר שמפרט על פועלה של האישיות המונצחת, על מכרז תשתיות ביוב וניקוז בעקבות הפעילות בה הצטרפתי לצוותי השיטור ושפ”ע כדי לסייע בהצפות שחווינו בעיר (ובתקווה שגם הלחץ והמאבק בנושא תשתית החשמל יביא תוצאות), על קידום מכרז מבקר לעירייה אחרי תקופה של למעלה משנה ללא מבקר עירוני, על הרחבת הקאנטרי המתוכנן בנאות שמיר וביטול תכנית דיור מוגן שלא התאימה לפרויקט זה ועוד ועוד. פעילותו וסמכותו של חבר מועצת עיר מספסלי האופוזיציה היא מאתגרת ומלמדת אך האמונה בצדקת הדרך והרצון לעשות טוב יותר עבור כולנו היא המניע המרכזי עבורי”.

 

מה פעילותייך בנוגע לעתיד?

“נמשיך לפעול למען הציבור, לקדם את כל שניתן, לתמוך ולפרגן על עשייה עירונית ובעת הצורך, לבקר היכן שצריך.
נמשיך לפעול למען ההורים הצעירים, למען החינוך של ילדינו, למען השכונות הוותיקות ולמען קהילה חזקה ומאוחדת בעיר. תודה לכל התושבים שמאמינים בצדקת הדרך, שפונים, שמציעים, שמאירים ומסייעים. אני כאן בשבילכם”.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן