חבר מועצת קרית גת, יקיר שינדלר: “השגתי הישגים שאני גאה בהם”

חבר מועצת קרית גת, יקיר שינדלר מסכם שבע וחצי שנים כחבר מועצה בעיריית קרית גת: “איך מסכמים תקופה כזו, כשנכנסתי למועצה לראשונה יחד עם שי זולדן ודודו בן לולו ז״ל התייחסו אלינו בהתחלה כמו טרנד של ילדים חסרי ניסיון שנכנסו במקרה למועצה, אבל האמת שעשינו לא מעט איש איש בדרכו, בתחילת הדרך הקמתי את מרכז אופק לנוער וצעירים, מרכז שהביא לקרית גת את ההופעות הכי טובות, את הסמינרים הכי מעולים, מרכז למידה לכל תלמיד, סדנאות כושר במחיר סמלי, יעוץ משפטי חינם ומלגות מעולות ומוגדלות לסטודנטים.
“את תפקידי סיימתי מספר ימים לאחר שהודעתי שאני מתנגד להעלאת הארנונה וקיצוצים בתקציבים בשבוע שבו חולקו תקציבים גדולים לאוכלוסייה החרדית. גם מהאופוזיציה השגתי הישגים שאני גאה בהם, הצלחתי מול משרד התחבורה להביא לכך שקרית גת נכנסה לתוכנית המחירים המוזלים למנויים מהפריפריה, הצלחתי להביא לביטול היטל השמירה לאחר שחשפתי שאין הנחיה של משרד הפנים לעשות היטל כזה בניגוד למה שפורסם, הובלתי מאבקים ציבוריים משמעותיים על מחירי הצהרונים, הארנונה, שיקום שכונות, הקצאת חניות לנשים ייעודיות לנשים בהריון, הטבות בארנונה לסטודנטים ולמשרתי מילואים, הקצאת משאבים לתרבות, חינוך ותשתיות, טיפול הולם במתקני הנצחת חללים, שוויון בהקצאת משאבים בין כלל מגזרי העיר ואינסוף הישגים ומענים לפניות ציבור”.
שינדלר הוסיף: “את השינוי הגדול עשינו בתודעה, היום ברור לכולם למה חייב לדווח לציבור מידי שבוע על העשייה, על ההישגים, על הדעות ועל המאבקים. זו לא זכות, זו חובה של כל נבחר ציבור לדווח לציבור, הציבור הוא המעסיק שלנו ולכן אנחנו חייבים לו דין וחשבון. הוכח שמי שלא נותן את כל כולו במשך חמש שנים משלם מחיר. הצלחנו בתוך שנים לגייס כ50% מהעיר שהצביעו בעד שינוי ותקווה ובבחירות הקרובות נגייס יותר. פתחנו את הדלת לעוד צעירים מוכשרים שהצטרפו אליי ואל שי, אנשים כמו יגאל ויינברג, כפיר סויסה ויובל אביסידריס שלא חששו לצאת לאופוזיציה ולהגיד את אשר תושבים רבים חשים. אחרי שבע וחצי שנים אני יכול לומר שהעיקר הוא לשמור על הלהט, על אהבת העיר והתושבים, על הצורך האמיתי להיות שליח ציבור טוב, לענות לכל פניה מכל תושב ובכל נושא ולדעת שבמקרים רבים אני הכתובת היחידה שהוא יכול לפנות אליה. שבע וחצי שנים של עשיה בהתנדבות למען הציבור, ובהם אני רוצה להגיד תודה לתושבים, תודה לאלפי האנשים שהעניקו לי את הזכות לייצג אותם, תודה ללמעלה מ-8600 התושבים שראו בי האיש המתאים ביותר להיות ראש העיר שלהם. בשנים הקרובות אמשיך לעבוד באותו המרץ ועם אותם אנרגיות למען תושבי קרית גת עד שנשנה את העיר ונצעיד אותה להישגים והצלחות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן