חבר מועצת רחובות, אסף אל-בר קורא לסיוע: “להקדיש תשומת לב לנוער בסיכון, זה יהיה המשבר הבא”

חבר מועצת רחובות, ומחזיק תיק נוער וצעירים, אסף אל-בר, מציג מראה אחרת שרבים לא שמים לב אליה לטענתו, והיא תשומת הלב שיש להקדיש לנוער בסיכון שנזנח בעקבות התפשטות הנגיף והוראה של משרד האוצר לשלוח את כל עובדי הנוער הביתה, כולל עובדים שתומכים בנוער שאין להם עורף משפחתי.

אסף אל -בר: “אני קורא לכולנו להקדיש תשומת לב רבה לנוער ולנוער בסיכון. יש המון פעילות סביב זקנים ובודדים, אבל המצב עם הילדים והנוער יהיה המשבר הבא. במקביל, במקום לעזור למורים ללמוד הוראה מרחוק האוצר רוצה להשבית את גם אותם, הכל כדי לחסוך כסף. כל מי שיכול לתמוך בנוער ובנוער בסיכון – חייבים להתארגן לשם כך. אם אתם/ן עובדי/ות נוער, תמשיכו לשמור על קשר יומיומי עם הנערים והנערות. תתמכו בהם – פרטני ובקבוצות זום.
תנועות וארגוני נוער – חייבים לשמור על קשר עם החניכים – קשר אישי, פעולות יצירתיות בזום. זה הזמן ליצירתיות בלתי פורמאלית. לצאת עם החניכים לטיול בגוגל מפס, לראות *ביחד* סרטונים, לדבר, להקשיב, לתקשר.
במילואים הייתי קצין התנהגות אוכלוסיה בפיקוד העורף. הא’ ב’ של ניהול חירום הוא דאגה לשגרה, ודאגה לשגרה מתחילה בילדים שעושים את מה שהם אמורים לעשות.

הא’ ב’ זה לדאוג שמישהו ישמור על נוער בסיכון כדי שלא יצאו לרחובות יבדקו וידביקו, ואולי גם יגיעו לפשיעה משעמום והזנחה.
צריך להחזיר את עובדי הנוער והחינוך הבלתי פורמאלי לעבודה! עד אז אני קורא לכולנו למצוא דרכים לסייע להם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן