news08.net/ads.txt

חבר מועצת רחובות, אסף אלבר, זועם: “סובלנות ופלורליזם הם לא הזמנה לכל אחד להגיד מה שהוא רוצה בשם חופש הביטוי”

דבריו של שר החינוך, רפי פרץ, גרם למהומה גדולה בקרב ראשי העיר בארץ. חבר מועצת רחובות ומחזיק תיק הנוער, אסף אל-בר,כתב בפוסט לכל עובדי הנוער ותנועות הנוער להתייחס לחשיבותה של סובלנות, לאור דבריו של שר החינוך רפי פרץ בנוגע לקהילה הגאה.

כזכור, בראיון שהעניק ל”ידיעות אחרונות” התייחס השר פרץ לשאלה מה היה עושה לו אחד מילדיו היה נולד עם נטייה מינית שונה, בהקשר לטיפולי ההמרה בהם הודיע בעבר כי הוא תומך. השר השיב כך: “הילדים שלי גדלו בצורה טבעית ובריאה. המשפחה הנורמטיבית היא איש ואישה על פי המסורת של עם ישראל”.

אלבר לא נשאר חייב: “כמחזיק תיק נוער אני קורא לכל עובדי הנוער בעיר, לכל תנועות הנוער ולכל ארגוני הנוער המופלאים שלנו – אל תתנו לשבוע הזה לעבור מבלי להתייחס לחשיבותה של סובלנות. אל תתנו לשבוע הזה לעבור בלי שהבהרתם שסובלנות זה לא “שכל אחד יגיד מה שהוא רוצה”, (כולל פרץ), אלא לתת כבוד לבחירות של כל אדם באשר הוא אדם, לתת לכל אדם באשר הוא אדם את האפשרות לחיות את חייו בכבוד ובביטחון, ללא חשש וללא גינוי. סובלנות ופלורליזם הם לא הזמנה לכל אחד להגיד מה שהוא רוצה בשם חופש הביטוי, בטח לא אם הוא מכהן כשר חינוך. מה הייתה התגובה אם הייתי מתראיין עכשיו, כמחזיק תיק נוער, וטוען שהחינוך בתנועות הנוער מסוימות נגוע בפשיזם או “לא נורמלי?. האם זה יכול היה להיות מוצדק בשם חופש הביטוי, פלורליזם או סובלנות? מובן שלא”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן