news08.net/ads.txt

חבר מועצת רמלה: “כרגע הנתונים מדאיגים. אין מקום לשאננות!”

חלום-טביליסי_כריכה-לתקשורת_WEB|קניון
חבר מועצת רמלה, עדי שטרנברג, מתייחס לפני כניסת השבת לנהירה הגדולה ועל אי הקפדה בהנחיות של אזרחים רבים בעקבות פתיחת הקניונים ולמקומות המסחר שעלולה להוביל את המדינה לגל שלישי נוסף. “כמו כולם גם אתם משלמים מחירים כואבים. מרגישים את הדרך האחראית בה אתם נוהגים. לצערי, יש גם אנשים חסרי אחריות, שמהווים סכנה לכולנו”.
עוד הוסיף: “אלה שמתקהלים, שלא עוטים מסיכות, שעורכים אירועים המוניים. המיעוט שמזלזל – מסכן את כולנו. דווקא כעת, עם פתיחת המסחר והלימודים נדרשת עוד אחריות אישית בטרם תתרחש הידרדרות מהירה. הגורמים המוסמכים נערכים במרץ להוביל מבצע חיסונים ארצי. יש מי שחושב שהקורונה אוטוטו מאחורינו. זה לא הולך להיות קל, זה לא הולך להיות קצר. הנתונים משקפים את ההתנהגות שלנו. כרגע הנתונים מדאיגים. אין מקום לשאננות! בתי הספר מתחילים להיפתח, החל פיילוט קניונים ושווקים. עלולה להתרחש הידרדרות שתוביל לסגר. חייבים להקפיד על ההנחיות. בראש ובראשונה: עטו מסיכות! בעיקר בתוך מבנים ובחדרים. שימרו על ריחוק! אל תלכו לאירוע בו יש מפגש המוני”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן