news08.net/ads.txt

חבר מועצת רמלה, משה שטה על האמירה של אמיר השכל: “מפחיד שהוא היה מפקד בכיר בצה”ל-בושה וחרפה”

חבר מועצת רמלה, משה שטה, הגיב בחריפות היום (חמישי) על אמירתו של תת אלוף (במיל’) אמיר השכל, ממובילי מחאת בלפור, לשוטרת יוצאת אתיופיה , ואמר “לצערנו ישנם הרבה כמוהו קירבו ויהיו עוד שכנראה נתקל בהם בעתיד הלא רחוק”.

 

 

 

“אמירותיו של אמיר השכל אינה מפתיע אותי בכלל. רבים מחזיקים בדעות כמו שלו הוא פשוט התגלה במערומיו.
לצערנו ישנם הרבה כמוהו קירבו ויהיו עוד שכנראה נתקל בהם בעתיד הלא רחוק. אני חושב שהאיש הזה איבד את זה ומפחיד שהוא היה מפקד בכיר בצה”ל-בושה וחרפה! אז השכל בוא ואחדש לך משהו: אנו יוצאי אתיופיה חזקים ועוצמתיים ,חרוצים, נחושים וגאים במורשת אבותינו בעצמנו ובמדינה שאליה חלמנו במשך אלפים וחמש מאות שנה וצעדנו ימים כלילות במדבריות סודן תוך סיכון ואובדן חיים של יקרינו, כל זאת כדי לחזור לארץ אבותינו.

בני קהילתי המופלאים שלי ! עברנו והתגברנו על המסע המפרך של מדבריות סודן ונעבור גם את הגזענות ואפליה שמפיצים השכל ושו”ת בחושבם שהם אדוני העולם. נמשיך להיות גאים ונבצע עבודתנו במסירות ונחישות אין קץ כפי שרק אנחנו יודעים לעשות נצעד בראש מורם וזקופי קומה. נזכור תמיד שאנו כאן בזכות כדי להישאר ומי שלא נאה לו שיארוז את מטלטליו וילך מכאן. עוד תיקון קטן השכל: אתה לא הבאת את ההורים של השוטרת והשוטר הנפלאים שעושים עבודת קודש כדי להגן בין היתר גם עליך וכמותך.  נבהיר זאת בצורה הברורה ביותר: השכל, אתה פשוט לא מעניין אותנו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן