חגיגה אדומה ב’אציטוני’: ראש העיר העניק לקפטנים את צלחת האליפות, אייל גולן ישחק במחצית השנייה – צפו בוידיאו

החגיגה האדומה החלה: מאות אוהדים צבועים באדום מילאו את היציעים של ”אציטוני” וזוכים להשתתף במשחק הליגה האחרון של הפועל מרמורק בליגה א’, בו היא מארחת את כפר שלם.

ראש העיר, רחמים מלול, סגנו, עו”ד מתן דיל, מנהל אגף הספורט איציק עובדיה וחברי המועצה גיורא בן ארי ויעל בק כיבדו את המעמד המרגש. מלול ביחד עם תמיר גילת מ״מ יו״ר ההתאחדות לכדורגל העניקו לפני המשחק לקפטנים של הקבוצה עידן חג’ג’ ועידו לוי את צלחת האליפות. היום למעשה תרשום מרמורק באופן רישמי את עלייתה לליגה הלאומית, לאח שש שנים. הקבוצה מתכננת חגיגות גדולות בפתח תקווה וברחובות.

ראש העיר אמר: “העיר רחובות שמחה על ההישג של הפועל מרמורק בשנה זו. עשיתם דרך ראויה לכל שבח ואנחנו גאים בכם. אני מאחל להפועל מרמורק להצליח גם בליגה הלאומית ואף בהמשך גם בליגת העל. תוך מספר ימים נמסור את מגרש האימונים החדש שנבנה בהשקעה של שמונה מיליון שקלים. אני יודע שאתם מצפים לתשובות בעניין האצטדיון, אז אני אומר לכם: ברגע שהוועדה המחוזית תאשר את התכניות שלנו, נוציא היתר ונתחיל בעבודות ההקמה״.

שמחה גדולה ברחובות. גם ראש העיר, רחמים מלול מרוצה (צילום: יוסי סוריק)
צלחת האליפות של מרמורק. רחמים מלול עם תמיר גילת והקפטן עידן חג’ג’ (צילום: יוסי סוריק)
גם סגן ראש העיר, מתן דיל באיציטוני, עם אייל גולן, שינו זוארץ ואילן סגל

 

האוהדים הצעירים מוכנים עם הצעיפים והתופים
האוהדים האדומים שוטפים את איצטוני

הבעלים המשותף, הזמר אייל גולן, שהופיע אמש באילת, ויתר על הבילוי הקבוע ב”שאטו” ושב מיד לאחר ההופעה לרחובות, בכדי לנוח לקראת המשחק. גולן החל להתאמן בימים האחרונים, בעיקר על בעיטות לשער והוא ישולב במהלך המחצית השניה ובכך יהיה חלק פעיל בעלייה של הפועל מרמורק ללאומית, כפי שהבטיח – בגיל 46.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן