news08.net/ads.txt

חגיגה במגרשי הפטאנק בקריית אונו

הרמת כוסית חגיגית יחד עם ספורטאי וספורטאיות הגיל השלישי מקבוצת הפטאנק העירונית

ספורטאי וספורטאיות גיל הזהב, מקבוצת הפטאנק בקריית אונו, ארחו את ראש העיר מיכל רוזנשיין, סגנה, המחזיק החדש בתיק הספורט רון מלכה, ואת דודי מור מנהל אגף הספורט, בהרמת כוסית חגיגית לרגל חג הפסח.

יאיר אשכנזי המנהל את הקבוצה בשיתוף עם חגי נתיב, לימד את ראש העיר וסגנה את רזי המשחק הצרפתי הפופולארי, שצבר תאוצה בשנים האחרונות גם בישראל.

ראש העיר בירכה את הנוכחים, איחלה להם חג שמח וציינה את מחויבותה לפיתוח וקידום הספורט בעיר לנוער ולמבוגרים, הן בספורט החובבני והן בספורט ההישגי.

רון מלכה, שנכנס בימים אלה לתפקידו החדש, סיפר על חיבתו  וקירבתו הגדולה לספורט בכל הענפים, וציין לטובה את הפעילות הנפלאה והמיוחדת בעיר בכל נושא הספורט לגמלאים וגמלאיות.

לאירוע החגיגי הגיע לביקור גם ראש העיר היוצא ישראל גל.

אורית שירן רכזת ספורט הגימלאים בעירייה שמחה על הביקור, ואמרה שהיא בטוחה שהדרך המאחדת, המרגשת והחשובה בימים אלה, בה החלה את כהונתה ראש העיר, ביחד עם הקואליציה הרחבה בראשותה, תוביל את ענפי הספורט בעיר בכלל וספורט הגמלאים בפרט למחוזות גבוהים יותר.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ספורט, כולל ילדים ונוער לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן