news08.net/ads.txt

חגיגה ברחובות החל מה-27.8: מופעי סוף הקיץ בשלושה ימים בגן המייסדים

כמידי שנה, לרגל סיום הקיץ, החברה העירונית רחובות תקיים שלושה ימים של מופעים בגן המייסדים עם אמנים ישראליים מובילים, כוכבי רשת מוכרים וכוכבי ילדים ולכלל המופעים הכניסה חופשית.

כאמור ההפנינג יתחיל עבור כל המשפחה הנקרא “לא לדאוגוסט” שיתקיים ביום שלישי 27.8, בין השעות 21:00-17:00 שהחברה העירונית מפיקה בשיתוף משרד התרבות והספורט על מנת לצאת מהמסכים ולחגוג את סוף הקיץ מתחת לבית. ההפנינג יכלול הופעות של אנה זק, וכוכבי הרשת שירז שוקרון ונבו עמרני, שיצדיעו לכוכבי הטלוויזיה של פעם, אליהם תצטרפנה הכוכבות הגדולות של אז וגם היום חני נחמיאס ומיכל ינאי האהובות. בנוסף, יתקיימו סדנאות, הפעלות, חידונים, מפגש עם בובות הופ! מרחוב סומסום, דודידו, נאדי, סימון ולולי ועוד.

ביום רביעי 28.8 החל מהשעה 20:00 תתקיים מסיבת סוף הקיץ לנוער במסגרתה יופיעו עדן חסון במופע מלא, שפיטה- שעוררה עניין ותשומת לב בתחרות “הזמר הבא לאירוויזיון”,  מאי קריטי תושבת העיר, חיות במה, עירומיוזיק – זוכת תחרות ה”צומת”. האירוע ישודר ברדיו 103.6 fm.

ולמחרת, יום חמישי 29.8, החל מהשעה 20:00, תתקיים חגיגת סוף הקיץ ומופע נעילה עם להקת “אומהגומה” במופע שיציין  50 שנה לפסטיבל המוסיקה האגדי “וודסטוק”. המופע מרכזי יהיה של מוש בן ארי במסגרת “בימות פיס” בגן המייסדים.

לדברי רחמים מלול, ראש עיריית רחובות: “עברנו קיץ מלא וגדוש בפעילויות בגנים, בפארקים, בספריות ובמרכזים הקהילתיים: קיץ בטוח לנוער ו”נפלאות עד הבית” בשכונות ברחבי העיר. אנחנו מסיימים אותו בשלושה ימים של אירועים בגן המייסדים ומזמינים את כל התושבים לחגוג אתנו”.

לדברי איציק עובדיה, מנכ”ל החברה העירונית רחובות: “חגיגת סוף הקיץ היא אירועי מיוחד, בין כל האירועים של החברה העירונית במהלך הקיץ. לכן דאגנו להביא מגוון של אמנים מהז’אנרים השונים, כך שכל אחד יוכל להגיע ולבלות לצלילי המוזיקה האהובה עליו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן