news08.net/ads.txt

חגיגות הש”ס העולמי התקיימו במספר מוקדים במועצה האזורית נחל שורק

בשבת פרשת ויגש – לאחר 7 שנים וחצי של  לימוד יומיומי הסתיים המחזור ה-13 של הדף היומי ומהיום (ראשון) מתחילים את המחזור ה-14 דף א’ במסכת ברכות. בכל הארץ ובקהילות היהודיות בעולם מציינים את הסיום לכבודה של תורה.

במועצה אזורית נחל שורק המכונה גם “מדינת התורה בזעיר אנפין”, סיימו את הש”ס קבוצות רבות של לומדים מהיישובים. מושב בני ראם פתח את חגיגת סיום הש”ס במועצה ברוב פאר והדר עם סעודת מצווה מכובדת וצמד נגנים. למושב קשר מיוחד למפעל הש”ס העולמי היות והוגה הרעיון הרב יהודה מאיר שפירא מלובלין התייעץ עם האדמו”ר מגור שהוציא את היוזמה אל הפועל והכריז: “אני עכשיו הולך ללמוד דף יומי”. כידוע, על שמו של האדמו”ר מגור רב אברהם מרדכי אלתר קרוי מושב בני ראם.

בקיבוץ חפץ חיים ציינו את הסיום בהרקדה חגיגית ושמחה בניצוחו של הזמר תושב הקיבוץ רועי ידיד. גם ביד בנימין היישוב הגדול בנחל שורק ציינו במוצאי שבת פרשת ”ויגש” את סיום הש”ס. מאות לומדים שהגיעו לחגוג יחד את השמחה העצומה של סיום 2711 דפי גמרא. ביד בנימין 8 קבוצות לומדים בקהילות השונות ביישוב שמלאו את היכל התרבות ביישוב באחדות מרגשת יחד עם רבני הקהילות כולם ובמעמד רב היישוב הרב יגאל הדאיה ודיין בית הדין הגדול הרב בן ציון לוז.

הערב המכובד הונעם בזמירות על ידי הפייטן הרב הלל פלאי והוקדש לזכר חבר מהישוב חיים ידוב ז”ל שנפטר לפני חודשיים. במעמד הערב הושק הספר “חיים שתהא בנו אהבת תורה” קובץ מאמרים בענייני אהבת תורה שנכתב על ידי רבנים מהישוב לעילוי נשמתו. ראש מועצה אזורית נחל שורק אלי אסקוזידו אמר בדברי הברכה שנשא: “מאחל לכולנו שבעזרת ה’ נזכה לחגוג ברוב פאר והדר את הדף היומי גם בעוד שבע שנים וחצי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן