news08.net/ads.txt

חגיגות פורים החלו! בתפקיד איש השלג: מחזיק תיק החינוך, זהר בלום; בשפרינצק: עדלאידע ביוזמה בית ספרית, כוחות ההצלה מזהירים שוב ושוב מסכנת נפצים

הבוקר החלו באופן רישמי חגיגות פורים ועשרות אלפי ילדים מכלל מוסדות החינוך מציפים את הגנים ובתי הספר במגוון תחפושות. החל מ8 בבוקר יצא זהר בלום, מחזיק תיק החינוך, לסיבוב ארוך של כ45 מוסדות בה 30 גני ילדים בתחפושת של איש השלג כאשר תחפושת פו הדב מוכנה להחלפה בריכבו. “אני אוהב את החג הזה, נהנה לראות איך הילדים מאושרים ושמחים”.


db7c834c-ccee-4b3a-8146-caba02ace40c
“גם בילדותי מידי שנה הייתי מחפש למשהו אחר, מקורי. כשהייתי קטן אמא שלי הייתה דואגת לזה, היום אני”. בלום מגלה כי הוא נחשב לאיש התחפושות בקרב בני המשפחה והחברים. “במשך שנים אני אוסף את התחפושות ושומר עליהן במחסן כך שבכל שנה יש תחפושת אחרת וכשאני מגיע לגני הילדים ובתי הספר לוקח להם זמן להבין שזה אני. יש לי מחסן ענק של תחפושות והחברים באים לקחת.

בין התחפושות במחסן של בלום: מיקי מאוס, דונלד דאק, מיני מאוס בוב ספוג, הלו קיטי, איש השלג, פו הדוב והמיניונים אליהם התחפש בשנה שעברה.

בלום מבין כי גם בחג הזה מכת הנפצים היא המסוכנת ביותר והעבירה הנחייה ברורה בנושא לאיסור שימוש בנפצים והקפדה על תחפושות חסינות אש. “הנפצים הם כמו לבנות חבלה מה שזורקים הילדים היום זה פשוט נורא”.

צעצועים מסוכנים (צילום באדיבות המשטרה)
צעצועים מסוכנים (צילום באדיבות המשטרה)

בנושא זה יצוין כי משטרת ישראל עורכת מבצע רחב היקף בתחום השימוש בצעצועים המסוכנים, לרבות אמצעים דליקים, פירוטכניים ואחרים, שהוחרמו והועברו להשמדה באופן מבוקר על ידי חבלני המשטרה. כמו כן, משטרת ישראל קוראת להורים לגלות יותר מעורבות ועירנות בנושא הצעצועים המסוכנים, לרבות הסברה לילדים בדבר הסכנה הטמונה בשימוש בהם.

בבית הספר שפרינצ’ק: עדלאידע
המסורת של המצעד השנתי עם התחפושות לאורך רחוב יבנה לא יפסח גם השנה על רחובות. חבר המועצצה אבי קינד, התארגן עם כלל ההורים וביוזמה בית ספרית בשיתוף ההנהלה, הרימו הפקה מופלאה שתעבור ברחוב דרך יבנה’.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן