news08.net/ads.txt

חגיגת הכספים: מיהם שיאני השכר ברחובות? רמז: המנכ”ל לא במקום הראשון

מנתונים שמפרסם קובי נתן הממונה על השכר באוצר על גופי ציבור במשק, עולה תמונה לגבי המשכורות המועברות מידי חודש אל בכירי העובדים בעירייה. הממונה מציג את שכרם של השיאנים בעירייה כאשר למרבה הפלא (או שלא) דווקא וטרינר העיר הוא שיאן השכר ברחובות.

ובכן, מהנתונים עולה כי הווטרינר הראשי עולה לעיריית רחובות 60,643 ש”ח בחודש, בממוצע. שכר הברוטו הממוצע שלו עומד על סך של 49,247. מיד אחריו: המנכ”ל דורון מילברג עם עלות העסקה ממוצעת בסך של 58,082 ושכר ברוטו בגובה 43,793. במקרה של מילברג, יש האומרים כי הוא ראוי לקבל גם עוד יותר. לאחר מילברג, המהנדס הראשי – מנהל אגף מינהל ההנדסה עם שכר של 42,077 ש”ח. עלות העסקתו בגובה של 56,162. היועצת המשפטית במקום הרביעי בשיאני השכר ברחובות – על שירותיה המשפטיים היא משתכרת 41,046 ש”ח. עלות העסקתה הממוצעת הינה 49,627 ש”ח. במקום החמישי גזבר העירייה עם שכר בגובה 40,684 ש”ח.

עוד בצמרת הטבלה בעיריית רחובות (עלות שכר) לשנת 2017:

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן