news08.net/ads.txt

חג אביב שמח | ראש מועצת מזכרת בתיה, גבי גאון: “בין הבלבול לאסון תדעו שיש פתרון, קוראים לזה אהבה”

פרויקט פסח 2020 | חג הפסח, המסמל חירות, נפתח בצל נגיף הקורונה והערב – נקיים ליל סדר מיוחד בו הגרעין המשפחתי שר מסביב לשולחן, עם כוס היין המחכה לבואו של אליהו הנביא. לכבוד כך, במערכת חדשות 08 שמחים לברך אתכם, תושבי מזכרת בתיה, בהקדשה מיוחדת וחמה של ראש המועצה, גבי גאון.

ראש המועצה, גבי גאון, על הפעילות השוטפת במועצה: “משבר הקורונה שנפל עלינו באופן מפתיע, במידה רבה מאתגר אותנו בכמה מישורים. קודם כל ברמה הבריאותית, ברמה הכלכלית, וכמובן ברמה החברתית. אך אני חושב שהאתגר הכי גדול שלנו כמועצה, בעיקר אתגר קהילתי. המועצה פועלת כמובן לייצר רצף תפקודי עם מעט מאוד עובדים עקב הנחיות המדינה, אך ממשיכים לספק את השירותים החיוניים – הן זה חינוך, רווחה, גינון. ממשיכים לספק שירותים, להפעיל את הקהילה, זיהינו את מוקדי הסיכון (65+), הקמנו מערך מתנדבים, (מעל 200). רואים את פניה היפות של המועצה מתגלות ברגעי המשבר, רואים את המחויבות של המנהלים, מתנדבים, העובדים, ורצון לסייע, וברוך ה’ מנהלים את המשבר עם לב אחד גדול. כמו כן, מעבר לכך עד כה 10 חולים מאומתים במצטבר, מעל 500 שנכנסו לבידוד באופן יזום, יש לנו חולה אחת שהחלימה וכבר בשורות קצת מעודדות.  בנוסף, קישטנו את הרחובות בדגלים, בפרחים, ניקיון, כדי לתת תחושה שהמועצה היא בית. אני מאחל לתושבים היקרים ולמדינה הנפלאה, בריאות טובה, מאחל שנחזור במהרה לשגרה. אני אומר כבר עכשיו, החיים אחרי עידן הקורונה לא יהיו אותם  חיים, הרבה דברים ישתנו, אני קורא לזה ממשבר להזדמנות, למשל כמו הלמידה מרחוק בחינוך,  אספקת שירותים דיגיטליים, פעילויות שהמועצה בעבר לא עשתה. אני מניח שמערכת החינוך בעתיד תשלב למידה מרחוק. גם בעולם התעסוקתי, הבריאותי. אנחנו ערוכים לקראת שנת הלימודים הקרובה, לתת מענה לתושבים ובסך הכל המועצה תמשיך לעבוד בשוטף ובמגמה קדימה תוך כדי מתן סיוע מקסימלי למען התושבים. היו לנו מספר יוזמות שצלחו – פתיחת הסופר 24 שעות, פנייה למשרד התקשורת לפתוח ערוצים בחינם ואינטרנט”.

ראש המועצה סיים בברכה לרגל החג: “מאחלים לכולם חג שמח וכשר, המון שמחה בלב, חייבים לעבור את התקופה הזו עם אופטימיות, להקפיד על ההנחיות, אנו רואים בלימה של הנגיף, זו הצלחה ראשונית, צריך לדעת לחזק את זה לאורך זמן וזה תלוי בנו. ‘בין הבלבול לאסון, תדעו שיש פתרון, קוראים לזה אהבה. יש בינינו אהבה והיא תנצח’ עם ישראל חי!”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן