news08.net/ads.txt

חג אחיות שמח | הילדים המאושפזים במחלקה הכירורגית לאחיות בקפלן: “תודה על הטיפול המסור!”

המרכז הרפואי קפלן ציין אתמול בחגיגיות את תרומתם הרבה של האחיות והאחים לרגל יום האחות הבינ״ל לשנת 2019 במחלקות ובמרפאות של בית החולים. אחד הרגעים המרגשים היה כאשר הילדים המאושפזים במחלקה הכירורגית של מערך הילדים בירכו את האחיות על המסירות, האכפתיות והמחויבות שלהן כלפי הילדים והוריהם.

מנחם מענדל מנקיטה בן ה-8.5 איחל יום אחות שמח והודה על הטיפול וכל מה שעשו לו למען בריאותו. עומר שטרוסברג (11, גדרה) הוסיף כי האחיות דאגו להפחית את הכאב ברגל לאחר שנפל מסקייטבורד ושבר את הרגל. מרינה שטרייטר, אחות אחראית במחלקת כירורגיה ילדים, אמרה:”הילדים המאושפזים במחלקה הם כמו הילדים שלנו והם ריגשו אותנו מאוד בברכות החמות. יום אחות שמח”.

שולה אוחנה, מנהלת הסיעוד החדשה בקפלן, אמרה כי האחים והאחיות בבית החולים הם משאב אנושי חשוב ביותר שניצב בחזית העשייה הרפואית ובידיהם התומכות מצילים חיים, מעניקים תקווה ותשומת לב, ומשיבים חולים לשגרת חייהם. “ביום הזה אני אומרת תודה לכל אחת ואחד מהאחים והאחיות שמייצגים בקפלן ערכים של מצוינות, יוזמה, רגישות למטופל ועזרה הדדית ביניהם ובין הרופאים וכלל עובדי בית החולים”.

ד”ר שרית אבישי-אלינר, מנהלת המרכז הרפואי קפלן-הרצפלד, הוסיפה כי כ-1000 אחיות ואחים נמרצים בקפלן מהווים 2000 ידיים תומכות ומחזקות. “אני גאה מאוד באחים והאחיות שלנו. הם תמיד בקו הראשון של הטיפול הרפואי ומייצגים עבורנו יותר מכל חמלה, רגישות וקשר חם עם המטופלים והמשפחות. העבודה של האחיות דורשת יכולת עצומה של סובלנות, הקשבה ותשומת לב. זה לא פשוט ולא קל”, היא אומרת. “אין ספק כי האחים והאחיות בקפלן מהווים דוגמא ומודל לצוותים סיעודיים בכל רחבי הארץ ועל כך תודתנו הגדולה ביום חגיגי זה”.

(צילום: אופיר לוי)

  

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן