news08.net/ads.txt

חג הפסח בנינוח ים תיכוני: התוכנית “שישי שמח” עם ירון אילן מגיעה לרחובות; “מזמינים את כל תושבי העיר להפוגה קצרה”

התוכנית המצליחה, המשודרת בערוץ 24, מגיעה לשידור מיוחד בן 4 שעות בערב ליל הסדר במרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל, שיועבר בשידור חי גם בעמוד הפייסבוק של עיריית רחובות.

התוכנית תצדיע לאמני רחובות והשירה המזרחית, ותתקיים ביום רביעי 8.4 בין השעות 11:00-15:00 בשידור חי.
השידור החגיגי הוא יוזמה של וועד עובדי עיריית רחובות, אשר מזמינים את כל תושבי העיר להרמת כוסית חגיגית, משותפת (באופן וירטואלי ) ושמחה, בשירים האהובים והמוכרים , שתועבר בשידור חי וישיר בערוץ 24 וכן בעמוד הפייסבוק של עיריית רחובות בקישור. בין האמנים שיופיעו גם לואי עלי, סגיב כהן, ציון גולן, ליאור פרחי וכן דוד דהרי, משה הלל, אהרון ירימי, עידן ארגוב, אמיר שוהר, גולן אברהם, רובי לוי, מורן קריטי .
רמי מדהלה, יו”ר וועד עובדי עיריית רחובות: “לרגל החג, אנו מזמינים את כל תושבי העיר להפוגה קצרה, חגיגית ושמחה, מכל טרדות התקופה הזו. נחגוג יחד את בואו של חג האביב והפריחה, בתקווה לחזרה מלאה לשגרה בבריאות איתנה. תודה מיוחדת לחברי לוועד העובדים ליאור שוקרי, שמהרגע הראשון היה איתי לאורך כל הדרך ועד לסגירת האירוע”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן