news08.net/ads.txt

חדר חקירות | בדיקת חתנים בדרך לחופה

_neciz56cbg_616778

האם פנתה לבצע בדיקה: “הם עומדים להתחתן עוד חצי שנה ואני מכבדת כל החלטה של הבת שלי אבל אני חייבת להיות שקטה, רוצה לדעת שהוא הבן האדם המתאים עבורה”. מה העלתה בדיקת החתנים הזו? אני מציע לכם לשבת ורק אז לקרוא

אישית, אני פחות בעד שהורים יחליטו עבור ילדיהם הבוגרים מה מתאים ולא מתאים עבורם אבל מצד שני ברור לי לחלוטין שמדובר פה בדאגה כנה של אמא. בדיקת חתנים אני קורא לזה. החתן המיועד, הינו איש מכירות בתחום התכשיטים. עובד באזור המרכז ושעות העבודה שלו אינן שגרתיות. ההוא נוהג לצאת מוקדם בבוקר ולשוב לעיתים קרובות בשעות הערב המאוחרות. האהבה ביניהם די פורחת, זוג צעיר, נראים טוב, רמת טיפוח גבוהה מאוד. אז מה בכל זאת לא מסתדר? יצאנו לבדוק.

ביצענו מספר ימי מעקב אחריו שבמהלכם אנחנו מגלים גבר עובד, מבצע המון פגישות ונראה בעל שמחת חיים. במהלך הימים האלה, בתוך תוכנו ראינו התנהלות תקינה, לעתים אפילו תקינה מדי. ממש נולד להיות החתן שכל אמא מאחלת לבתה. מבצעים חקירה נוספת ומגלים נכס בבעלותו באזור השפלה, מנסים להבין נתונים נוספים ועולה בידינו מידע שמרמז על כך שהדירה אינה נמצאת בתפוסה רציפה. מה זה אומר? שמשלמים מעט חשמל ואפילו צריכת המים מתאימה למחיה של ימים בודדים.

אנו מבצעים פעולות איסוף מודיעין במקום ומבינים כי איש בבניין לא יודע אודות הדירה וזאת מלבד שכנה אחת שמסרה כי מגיע לפה לפעמים בחור צעיר אבל לא נראה כי מתגורר שם. התקבלה החלטה עם המון תחושת בטן לבצע פעילות על הדירה המדוברת. מספר ימים של תצפית ואנו מבחינים בחתן מגיע לבניין ונכנס לדירה. תיק על כתפיו, נראה מביט לכל עבר. לאחר כשחצי שעה שני גברים נוספים עולים, גם כן עם תיקים ונכנסים לדירה.

הראש מתחיל לחשוב פלילי ובתוך תוכי אני מקווה שאנחנו לא נכנסים פה לעוד פרשיית סמים שבסופה המשטרה תהיה מעורבת והגוף המטפל. אבל מריח לא טוב. שלוש שעות במקום, שלושת הגברים נפרדים כל אחד לדרכו, הצלחנו להבחין במספרי הרכבים שלהם וכפועל יוצא מזה גם להגיע לזהותם. מדובר באנשים משכילים, בעלי עבודה מכובדת וללא שום עבר פלילי.

כעבור שבוע, שוב אותו מקום, שוב אותה תצפית. החתן המיועד שוב פוסע לעבר הבניין מאובזר באותו תיק ונכנס לבניין. כעשרים דקות אחריו נכנסים לדירה שלוש נשים ועוד שני גברים. כולם מגיעים עם תיק כאילו הולכים למכון כושר. מוזר ולא מובן. תעלומה מאתגרת אבל זה המקסימום שניתן להפיק מהמצב. לאחר מלאכת מחשבת, הוחלט להתמקד באחת הנכנסות לדירה, סטודנטית שנה ב’ למנהל עסקים אשר מציעה, בין היתר, שיעורים פרטיים בדרך אל התואר וזאת תוך פרסום מצומצם בקרב הסטודנטים במכללה.

הוחלט על מהלך של חיבור אליה תוך יצירת כימיה לספסל הלימודים. נרשמים לתואר לצורך האותנטיות, לאחר זמן מה נוצר חיבור חברי וכמובן סיוע בדרך אל התואר. בשלב זה כמובן אנחנו בהקפאה של כל פעילות על החתן. מיצינו את המקסימום ב”וורסיה” הקודמת. עכשיו ממתינים להתפתחות בעניין הבחורה. לאחר כחודשיים של היכרות, לימוד משותף והחלפת חוויות, נוצר עניין ונושא שיחה משותף בעניין הבילויים.

“מה דעתך על זוגיות, סקס וכו’?” שאלה. “כל עוד אני רווק, פתוח להכל, זוגיות לא בשבילי כרגע”.

“אז אתה חייב לבוא איתי פעם אחת, משהו מטורף”. “לבוא לאן?”. “עזוב שאלות, תבוא, לא תאמין איך תרגיש”. “יותר מסקרן ממסוכן”. אמרתי. “אין לך מושג כמה אתה צודק”. השיבה. וקבענו. קבענו ללכת אל תוך הערפל. כעבור יומיים, איילת (שם בדוי) אוספת אותי ואנחנו מתחילים לנסוע לכיוון איילון דרום. כעבור עשרים דקות יורדים בכביש 412 לכיוון ראשון לציון-נס ציונה. כיוון הנסיעה מתחיל להיות מאוד מוכר. עוד עשר דקות חולפות, הפרפרים בבטן עולים שלב. אנחנו נכנסים לחניה ברחוב הסמוך ליעד. היא יורדת מהרכב, מוציאה תיק מתא המטען ואנחנו מתחילים ללכת.

“מה הבאת בתיק? ללמוד למבחן?”. שאלתי בחצי חיוך. “עוד מעט תראה מותק”. נכנסים לבניין, כמובן שאני מלווה בצוות סמוי שמאבטח את האזור, עולים לקומה הרלוונטית ונכנסים פנימה, לתוך הדירה המדוברת. “ברוכים הבאים יפיוף!”. עולה קול בצעקה מתוך סלון הבית. “נעים מאוד, רוני” . הוא אומר לי, אין לו מושג שאנחנו מכירים לפני, אני פשוט לא יכול לספר לו. “נעים מאוד גם לי”, השבתי. אנחנו סך הכל 5 אנשים במקום, שתי נשים, שני גברים ואני. סיטואציה משונה אבל כמובן שכמו בכל מקרה, גם פה המטרה היא נסתרת מעיניהם של אחרים. נכנסים לחדר נוסף.

“תשב פה, היום אתה רק צופה, זה חלק מהקבלה לקבוצה שלנו”. אין שמח ממני בתוך הלב. חסכתם לי סיפור כיסוי יצירתי. אני מבחין מול עיני בבגדים מפוזרים על מתקני תליה. נופל לי האסימון! אני בלב ליבה של מסיבת “סאדו מאזו” פרטית. “אצלנו כולם אוהבים את כולם, גברים עם גברים, נשים עם נשים וכמובן גם מעורב, בקיצור תהנה ובעיקר תתכונן לפעם הבאה”. שעה של צפייה אגרסיבית ומטורפת בארבעה אנשים שאחת לכמה ימים מחליטים להקים אתר פורנו בדירה המסתורית, אתר פורנו בקטגוריית “סאדו”.

עניין הסמים נפל מהפרק, עכשיו גם יש הסבר לתיקים, בכל זאת כל אחד ‘והחליפות שלו’. פוגש את האמא המסוקרנת, מכניס אותה להלם תרבות, הדבר הכי קרוב שהיא הכירה למילה “סאדו” זה “סנו” וזה בכלל סבון כלים. החיים מפתיעים בכל פעם מחדש. אני רק יכול לשתף אתכם, שהפעם, הבת הקשיבה לאמא וכמובן שהשניים ביטלו את חתונתם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן